hoenderd

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

DriveXone

Goedemorgen, In augustus j.l. heb ik deze driveXone aangeschaft. Nu is de dienst gestopt en functioneerd de DriveXone niet meer. Wat is nu het vervolg en/of kan ik de driveXone retourneren met restitutie van de aanschaf waarde?
6 Reacties 6
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi hoenderd,

Zou je contact op willen nemen met de klantenservice via 0800-0094 of Facebook/Twitter?
Zij kunnen jou contactgegevens geven van de afdeling die je hierover kunt mailen.
Bult

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is deze dienst gestopt???? drivexone
Heb overal contact proberen te zoeken maar loop steeds tegen de muur. de website is er wel maar als je een mail stuur krijg je het terug dat hij niet af te leveren is. ook formulier werkt niet. gebeld en dan krijg je een of andere zakjappaner met half engels aan de lijn. maar die is zo dom kom ook niet verder.
Vodafone zeg nu dat het een andere tak is en die hebben niets met elkaar te maken.

nu zit ik ook met zo'n ding en werkt niet meer.
Gr Gerton
Bult

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoenderd
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja de dienst is gestopt, ik heb mijn DriveXone via een Vodafone winkel ingeleverd met een retour fomulier. Dit forumulier had ik gekregen via plaza.nl@vodafone.com
Bult

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Top, dan ga ik ook maar een formulier aanvragen...vind het wel heeeeel raar dat deze diest gestopt is.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic