ors

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Door blokkade kan ik geen ideal betaling verrichten

hi, weet iemand hier een oplossing voor, dus hoe kan ik betaln al ik ben afgesloten en geen tancode meer kan ontvangen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Wat is ondertussen de status @ors? Is je nummer alweer actief? Zo niet, dan kun je ons ook even bellen via 1201. Dit werkt nog steeds, ondanks dat je geblokkeerd bent. Vervolgens kun je vragen naar de afdeling Betalingen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi ors
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je bent afgesloten dan is dit natuurlijk lastig. Wat je het best kan doen is even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Als je niet meer kan bellen kan je ze ook contacten door een chat te starten. Deze mensen kunnen inzien wat er aan de hand is en uitleggen waarom je bent afgesloten en hoe je deze weer actief krijgt.

Succes in ieder geval en laat nog even weten of het is gelukt..
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Wat is ondertussen de status @ors? Is je nummer alweer actief? Zo niet, dan kun je ons ook even bellen via 1201. Dit werkt nog steeds, ondanks dat je geblokkeerd bent. Vervolgens kun je vragen naar de afdeling Betalingen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Handig om te weten dat klanten die geblokkeerd zijn wel naar 1201 kunnen bellen 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels al contact gehad met onze collega's?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic