Buddy1983

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit product hoort al bij een ander online account. Log in met dat account en je kunt verder.

Beste,

 

Ik probeer het Vodafone telefoonnummer van mijn vrouw aan mijn huidige Vodafone/Ziggo account te koppelen.

Schijnbaar is deze al eens gekoppeld met een oud Ziggo abonnement.

Forum doorgelezen, zie dat er veelal assistentie nodig is, vandaar dit bericht.

 

Ik hoop dat u mij kan helpen, bij voorbaat dank.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1069Oplossingen
  • 1167Likes

@Buddy1983 Ik zie dat het account met buddy*****@hotmail.com nu inderdaad is uitgebreid met de Vodafone aansluiting van jouw dochter. Het account van jouw vrouw (My Vodafone) is niet gekoppeld met Mijn Ziggo, dus de melding die je krijgt is een beetje gek. Ik heb om die reden het My Vodafone account van jouw vrouw in zijn geheel verwijderd. Als je nu inlogt in jouw account, dan kan je het account verder uitbreiden met het Vodafone abonnement van jouw vrouw. Dit zou nu zonder problemen moeten lukken.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1069Oplossingen
  • 1167Likes

Hi @Buddy1983, welkom hier!

Zeker kan ik je hierbij helpen. Wil je voor mij in jouw profiel onder het kopje 'Persoonlijke Informatie' zowel het mobiele nummer van jouw vrouw als de gebruikersnaam (e-mailadres) vermelden waarmee jouw vrouw nu inlogt in My Vodafone? Dan neem ik graag een kijkje voor je. 

Buddy1983
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia,

 

Ik ben u zeer erkentelijk.

Telefoonnummer van vrouw staat in mijn persoonlijke informatie.

In alle eerlijkheid weet noch zij, noch ik aan welke deze gekoppeld is.
Ik dacht aan een oud Ziggo account, maar ga nu twijfelen of zij niet een eigen Vodafone account heeft. 😀

 

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1069Oplossingen
  • 1167Likes

Bedankt voor het aanvullen van de gegevens @Buddy1983. Er zijn op dit moment 2 accounts. Voor My Vodafone is een account aangemaakt met birgit**********@hotmail.com. Voor Mijn Ziggo is een account met buddy****@hotmail.com. Als ik het goed begrijp zou je graag de twee accounts willen samenvoegen. Dat is zeker mogelijk. Als je inlogt in Mijn  Ziggo dan heb je de optie om de accounts samen te voegen. 

 

Klik je op 'Start samenvoegen', dan dien je de inloggegevens van My Vodafone in te vullen en wordt het account samengevoegd. Wil je mij laten weten of het is gelukt? 

Buddy1983
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecillia,

 

Dank voor de hulp, ik denk dat ik op enig moment was wat ik probeerde.

Echter heb ik gisteren ook een Vodafone Red abonnement afgesloten voor mijn dochter en daarom ook een Vodafone account op mijn mailadres, en deze gekoppeld met mijn Ziggo.

Toen ik mijn vrouw haar telefoonnummer wilde koppelen gaf hij dus aan dat deze reeds is gekoppeld aan een Ziggo abonnement.

 

Is er een mogelijk deze te ontkoppelen van het Ziggo account en wellicht ook van birgit**********@hotmail.com.

Hoor graag.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1069Oplossingen
  • 1167Likes

@Buddy1983 Ik zie dat het account met buddy*****@hotmail.com nu inderdaad is uitgebreid met de Vodafone aansluiting van jouw dochter. Het account van jouw vrouw (My Vodafone) is niet gekoppeld met Mijn Ziggo, dus de melding die je krijgt is een beetje gek. Ik heb om die reden het My Vodafone account van jouw vrouw in zijn geheel verwijderd. Als je nu inlogt in jouw account, dan kan je het account verder uitbreiden met het Vodafone abonnement van jouw vrouw. Dit zou nu zonder problemen moeten lukken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic