danielkoning

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit is toch belachelijk...

Aangezien de telefonische klantenservice mij niet kan helpen, probeer ik het hier.
Het gaat om klantnr.50088**** Bij het online afsluiten en overstappen van een tele 2 abbo naar een Vodafone RED abbonoment met Iphone 6 is het fout gegaan. Mijn mobiel(Iphone 6) is samen met bijhorende Simkaart(met oud nummer) naar de verkeerde klant gegaan.
Resultaat:
- Me mobielenummer kwijt(iedereen die naar mijn oude nummer belt wordt opgenomen door een boze man die op zakenreis is)
- Abbonoment kosten die maandelijks worden afgeschreven
- Dreigende aanmaningen van onbetaalde rekeningen.
De 400,- euro die ik bij moest betalen voor de telefoon is wel terug gestort. Maar het Abbo loopt nog wel. Het is inmiddels 4 of 5 maanden verder en het probleem is nog steeds niet opgelost nadat ik alle mogelijke klantenservice nummers mobiel ben langs geweest (na uren lang wachten) en tweemaal een Vodafone winkel te hebben bezocht. Zelf hun snappen het niet dat dit niet kan worden opgelost. Ik ben nu voor half jaar aan de andere kant van wereld waar ik stage loop en ondertussen krijg ik meldingen van thuis dat er brieven zijn aangekomen die aangeven dat rekeningen niet zijn betaald.
Kunnen jullie me verder helpen? Ik baal erg van dat ik me nummer kwijt ben. Maar ik wordt helemaal pissig nu dit probleem nog steeds niet opgelost is.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier pissig om kunt worden.
Echter op het forum kunnen wij je niet verder helpen omdat wij niet in de systemen kunnen. Tevens worden hier geen privacy gevoelige gegevens gedeeld en juist om deze reden wil ik je dan ook vragen om je klantnummer te verwijderen.

Dit dient echt opgelost te worden door de klantenservice. Je zou het eventueel ook kunnen proberen via Facebook of de chat. Bij Facebook kun je een link van dit topic posten zodat ze het nog eens rustig kunnen na lezen. Zij kunnen namelijk wel in de systemen. Vind het erg jammer om te lezen dat dit gebeurd en dat er niks aan gedaan wordt maar ik kan vanuit hier helaas niks voor je verder betekenen.
Ik hoop voor je dat het op wordt gepakt door een van de andere kanalen die dit wel kunnen en wens je in ieder geval heel veel succes met je stage!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier pissig om kunt worden.
Echter op het forum kunnen wij je niet verder helpen omdat wij niet in de systemen kunnen. Tevens worden hier geen privacy gevoelige gegevens gedeeld en juist om deze reden wil ik je dan ook vragen om je klantnummer te verwijderen.

Dit dient echt opgelost te worden door de klantenservice. Je zou het eventueel ook kunnen proberen via Facebook of de chat. Bij Facebook kun je een link van dit topic posten zodat ze het nog eens rustig kunnen na lezen. Zij kunnen namelijk wel in de systemen. Vind het erg jammer om te lezen dat dit gebeurd en dat er niks aan gedaan wordt maar ik kan vanuit hier helaas niks voor je verder betekenen.
Ik hoop voor je dat het op wordt gepakt door een van de andere kanalen die dit wel kunnen en wens je in ieder geval heel veel succes met je stage!
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten, dit voldoet niet aan de regels van dit board.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic