Sandokanz

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Deze order is niet bij ons bekend.

Ik heb vorige week een IPhone besteld en zag toen de melding" Deze order is niet bij ons bekend".
Hierover heb ik gechat en werd mij verteld dat de order helaas was vast gelopen. Hier hadden ze geen verklaring voor.
Het enige wat ze kon doen was deze opnieuw bestellen. ??? Maar ok. Dit is gebeurd. De vorige bestelling is geannuleerd en heb een nieuwe order gekregen.
Zojuist weer ingelogd om te kijken of er al verandering in staat. Wat schets mijn verbasing. Er staat nu weer "Deze order is niet bij ons bekend".
Wie heeft hier nog meer ervaring mee? Wat te doen. Mijn zoon is morgen jarig en ik kan hem nog niet een zeggen wanneer hij zijn telefoon krijgt. Ik was ruim op tijd.
1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Sandokanz
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend natuurlijk dat je morgen geen cadeau hebt voor je zoontje.
Via de community kan niemand je helpen omdat klanten niet in het systeem kunnen kijken. Je moet dus echt contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of een privé bericht sturen via Twitter en/of Facebook.

Wil je sneller antwoord dan is het weer mogelijk om te chatten en na te vragen wat er nu aan de hand is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic