edwin16

Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dataverbruik App en Internet klopt niet

Volgens de App en het overzicht op internet heb ik nog ruim 1700 mb tegoed deze maand. Echter, vanmorgen kreeg ik een sms dat ik nog minder dan 250 mb tegoed heb.
Bij navraag bij de klantenservice bleek dat er een storing is bij het synchroniseren van de App en dat je hier niet op kunt vertrouwen... En het is niet bekend wanneer deze storing verholpen wordt/is.
Wat mij aangeraden werd is een datamanager op mijn telefoon te zetten (geen Vodafone dienst) waarmee je het dataverbruik kunt zien.

Vorige maand merkte ik ook al dat mijn dataverbruik minder snel achteruit liep dan andere maanden. Nu blijkt dus dat dit ook aan deze storing heeft gelegen. Dit duurt dus al meer dan een maand!!!!

Vodafone, onderneem actie! Informeer je klanten over deze storing en los het op!

Dit is een zeer slechte service. Als klant moet je kunnen vertrouwen op dit soort informatie!


4 Reacties 4
jrwalker

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Bij mij klopt het data-verbruik ook niet, vorige maand dit al aangeven maar tot nu toe nog niets vernomen van Vodafone. Nu zegt mijn telefoon dat ik al al 2 GB heb gebruikt terwijl ik volgens My Vodafone en op 1200 zelf service ik nog 1024 MB tegoed zou hebben.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi beiden, we merken inderdaad dat op sommige nummers de weergave van het tegoed niet klopt. We werken hard om dat op te lossen, maar het helpt ons wel als mensen met zo'n nummer zich even melden. Het komt namelijk bij lang niet alle nummers voor.

Mocht je nu merken dat je hierdoor ongemerkt kosten gemaakt hebt, dan neem zeker even contact op. Mijn collega's zoeken daar dan een passende oplossing met je voor!

Voor nu sluit ik dit topic even. We kunnen namelijk via het forum voor zulke specifieke klachten geen echte oplossing bieden. Vandaar dat ik iedereen die zoiets merkt wil vragen even te bellen/chatten/tweeten/facebooken met de klantenservice. Dan lopen we alles met je na!
Bluepower

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit gaat bij mij al 3 maanden en al 3 maanden hoop extra kosten en werk om Vodafone te controleren
jrwalker

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Ik had gehoopt dat het probleem eindelijk was opgelost omdat het internet tegoed via de app nu te zien is , maar nee hoor volgens de App heb ik mijn internet tegoed nog niet geheel verbruikt . Ik keek bij overige kosten en wat zie meer dat bijna 14 euro extra kosten. ( 2 euro verbruik klopt i.v.m. bezoek Belgie). Dit probleem speelt al maanden wanneer komt er nu eindelijk een oplossing.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic