dardark

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Data gebruik iphone 4s

Haii

Sins een paar dagen gebruik ik een iphone 4s maar nu merkte ik via een mb meter dat mijn mb wel erg hard gaat ookal doe ik niet veel (facebook,twitter afentoe is een internet pagina) is dit vrij normaal als dit steeds rond de paar mb zit?

Het ergste is nog dat hij mb verbuikt zodra ik hem van de standby stand afhaal (of blijft gebruiken) dit kan wel oplopen tot boven de 100mb (gelukkig is dit alleen nog op wifi gebeurt) maar met een 500 mb bundel is dit niet erg fijn hoort dit als bijv facebook nog op de achtergrond aan staat? of ligt dit ergerns aan? Ik weet verder ook niet waar die mb van de wifi heengaan is hier ook een progamma voor te downloaden zodat je dit ziet?
1 Reactie 1
rfjcjanssen

Stamgast
  • 49Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Hallo,

Je verbuik van MB's is sterk afhankelijk van de soort app's op de telefoon en de frequentie van gebruik.
Via Instellingen > Mobiel Netwerk > kun je exact zien hoeveel MB door welke app wordt gebruikt. (Ook kun je hier app's uitsluiten van 3G/gprs internet)

Een mogelijke 'data-vreter' zijn de Automatische Updates van de Appstore/iTunes
Deze kun je handmatig uitzetten via Instellingen > iTunes en AppStore.

Een derde optie is om de 'Ververs Apps op achtergrond' uit te zetten. Deze is te vinden via Instellingen > Algemeen > Ververs Apps op achtergrond >

Ik zou deze tips eens proberen en kijken of dit de problemen oplost !
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic