SiccoGill

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Data Dual sim

Ik heb een dual sim tostel (Samsung Young SM-G130H) waarvan het Vodafone sim (prepaid) geen data verbinding maakt.
Wel de andere simkaart, als ik die selecteer, via de SIM card manager en ik selcteer in Data service netwerk.

Vodafone kaartje doet het wel in een ander toestel, data en bellen

Dus het toestel lijkt in orde, data via 2e sim, en het de voda sim doet het wel via ander toestel.
Ook een andere vodafone sim wil niet met dual sim toestel.
Bellen OK, data not.

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Controleer eens de instellingen via http://handleidingen.vodafone.nl voor het duo simkaartje wat het niet doet.
Let daarbij op dat mobiele data aan moet staan en bij netwerkmodus LTE/WCDMA/GPRS (4G, 3G en 2G) moet aan gevinkt zijn. Beschikt het toestel niet over LTE/4G dan natuurlijk alleen WCDMA/GPRS (3G en 2G). Is het een zakelijk account/nummer probeer dan eens de office.vodafone.nl ipv de live.vodafone.com. Gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone.

U kunt ook handmatig een ander netwerk selecteren via netwerk operators of aanbieders. Vervolgens zet u hem daarna weer terug op het Vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.

Tevens kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk, of er een blokkade opstaat etc.

Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
SiccoGill , hebben de tips van Steven- nog geholpen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic