In mei ben ik herhaalde malen gebeld voor een abonnementverlenging. Uiteindelijk ben ik op een aanbod ingegaan. Heb daarvoor een bandje moeten inspreken, zodat ik zeker niet van mijn contract af kan komen. En krijg een opdracht bevestiging via de mail. Vanaf juni veranderd mijn abonnement naar Vodafone 20 en ik krijg een Creditering korting zodat gelijk bleef aan mijn vorige abonnement. Maar Vodafone leverd geen toestel zoals afgesproken tijdens het vastgelegde gesprek. Heel veel malen Klantenservice gebeld. Verschrikkelijk lang in de wacht gestaan. Tot drie keer beloofd dat het toestel binnen drie dagen geleverd zou worden. Maar ik ontving niets. Leveringsproblemen bij Samsung moet het excuus zijn. Redelijk onzin, want het in de Vodafone winkel is het gewoon op voorraad en op de site Super Deals van Vodafone wordt zonder enige opmerking gewoon doorgeadverteerd met het zelfde toestel. Enig verschil, niet tegen dezelfde prijs die mij deed overhalen in te gaan op de abonnementverlenging. Op advies van de Klantenservice een brief gestuurd. Maar het blijft stil vanaf Vodafone zijde. Geen telefoontjes meer of ik nog wel profiteren van een Super Deal, geen mail, geen schriftelijk antwoord op mijn brief en uiteraard geen levering van het afgesproken toestel. In augustus zie ik op mijn rekeningen weer Vodafone 17,50 staan, mijn oude abonnement.
Dit noem ik een eenzijdige contractbreuk van Vodafone. Wat moet ik nu nog doen?