Vorige week woensdag in een vodafone winkel een contract afgesloten: 2 jaar met een iphone5s.
Nummer overname vanaf mijn Telfort nummer zou Max 3 dagen duren. Aangezien ik mijn contract in de toekomst wilde laten ingaan hadden we een datum afgesproken in april. Achteraf kon dit niet zo ver vooruit liggen. Schijnt Max 60 dagen vooruit te kunnen.
Vreemd dat de medewerkers in de shop dat niet weten. Vrijdag gebeld of t al geregeld was maar nee dus. Er was een case van gemaakt en die zou ergens na het weekend behandeld worden. Vandaag maar weer zelf gebeld en ja hoor. Overstap was akkoord en op mijn vraag of ik de telefoon kon ophalen in de winkel werd bevestigend beantwoord.
Ik vanuit m'n werk naar de betreffende winkel, 60 kilometer voor omgereden, maar helaas. Nee hoor meneer, goedkeuring is nog niet verwerkt dus u krijgt de telefoon niet mee.....
Waarschijnlijk morgen of donderdag.... Aldus de verkoper.
Aangezien ik geen gekke Henkie ben en me niet graag van het kastje naar de muur laat sturen ben ik er wel klaar mee en wil ik de overeenkomst ongedaan maken. Kunnen jullie dat hier regelen wan tik heb geen zin om weer een ritje voor niks te gaan maken naar de winkel.