Plurk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract cancelen ivm niet nakomen afspraken

Vorige week woensdag in een vodafone winkel een contract afgesloten: 2 jaar met een iphone5s.
Nummer overname vanaf mijn Telfort nummer zou Max 3 dagen duren. Aangezien ik mijn contract in de toekomst wilde laten ingaan hadden we een datum afgesproken in april. Achteraf kon dit niet zo ver vooruit liggen. Schijnt Max 60 dagen vooruit te kunnen.
Vreemd dat de medewerkers in de shop dat niet weten. Vrijdag gebeld of t al geregeld was maar nee dus. Er was een case van gemaakt en die zou ergens na het weekend behandeld worden. Vandaag maar weer zelf gebeld en ja hoor. Overstap was akkoord en op mijn vraag of ik de telefoon kon ophalen in de winkel werd bevestigend beantwoord.
Ik vanuit m'n werk naar de betreffende winkel, 60 kilometer voor omgereden, maar helaas. Nee hoor meneer, goedkeuring is nog niet verwerkt dus u krijgt de telefoon niet mee.....
Waarschijnlijk morgen of donderdag.... Aldus de verkoper.

Aangezien ik geen gekke Henkie ben en me niet graag van het kastje naar de muur laat sturen ben ik er wel klaar mee en wil ik de overeenkomst ongedaan maken. Kunnen jullie dat hier regelen wan tik heb geen zin om weer een ritje voor niks te gaan maken naar de winkel.
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @Plurk

Wat jammer dat je verkeerd geïnformeerd bent en dat je onnodig langs de winkel bent moeten gaan.
Ik kan via het forum niets voor je annuleren, daarvoor zul je helaas toch naar de winkel moeten gaan.
Plurk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Woensdagmiddag maar weer eens gebeld naar vodafone Klantenservice. Het hele verhaal uitgelegd en toen konden ze m'n gegevens niet meer vinden. Alleen een mbb abonnement wat ik nu al heb lopen. Over m'n nieuwe aansluiting konden ze ineens niks vinden. Ik dacht eerst nog dat ze ondertussen al m'n contract hadden verscheurd maar voor de zekerheid toch maar even woensdag naar de vodafonewinkel geweest. Daar bleek dat ik wel degelijk nog steeds in de systemen stond waarbij er nog steeds gewacht werd op goedkeuring van nummerbehoud. Na een prima gesprek met de vestigingsmanager waarin ik heb verteld wat ik nou vond van de hele gang van zaken heeft hij e.e.a. even nagekeken en hij gaf me aan dat er nog steeds geen goedkeuring was. Op zijn geste om zich persoonlijk met mijn contract bezig te houden heb ik vriendelijke bedankt. Ook het niet hoeven betalen van 30 euro aansluitkosten kon mij niet over de streep trekken. Ik Heb de hele zooi kunnen cancelen en hou heerlijk de 24x70 euro en 100 euro bijdrage voor de iphone 5s in m'n zak.

Zelden zo'n warboel meegemaakt aan onwetendheid. Dit grenst echt aan het ongelooflijke en als alle vodafonemedewerkers zo omgaan met hun klanten houden ze er heel weinig over. De enige persoon die nog kennis van zaken had en wist waar ie het over had was de vestigingsmanager, maar helaas voor vodafone was het toen al te laat.

Gezien mijn ervaringen zal,ik nooit meer klant worden bij vodafone en zal m'n omgeving alsmede een nieuw abonnement willen bestellen over deze ervaring vertellen..

Tot slot nog even over de vodafone webcare via Twitter: als jullie niet meer op zowel mijn algemene twitterberichten als privé berichten reageren zegt dit genoeg over de klanten"service"

Tot nooit weerziens!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Plurk, het spijt me dat je ervaring bij ons zo tegengevallen is. Dat op twitter niet meer gereageerd wordt vind ik vreemd, wat is je naam daar? We reageren in principe altijd en op elke vraag
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic