Rico Marchi

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Contact opnemen voor vragen onmogelijk

Ik probeer al weken lang voor uren lang in contact te komen met Vodafone, Telefonisch uren in de wacht staan, chatbot die niet werkt of niet naar een medewerker stuurt.

Kan je eindelijk chatten met een medewerker, zijn ze niet beschikbaar.

Ik heb gewoon 3 hele normale vragen 

1, Ik kan de App niet in?

2, Is nummerbehoud gelukt?

3, Wanneer komt mijn bestelling als die uberbaupt wel binnen is bij jullie?

Ik krijg van helemaal niks een update of wat dan ook. Hoop dat dit misschien kan werken.

Ordernummer: 430302781

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3615Posts
  • 1103Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @Rico Marchi, goedemiddag en welkom hier!

Wat onhandig dat het niet lukt om contact op te nemen met de klantenservice. Ik ben direct even met je mee gaan kijken. Ik zie dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst voor het Red Unlimited abonnement i.c.m. een Apple iPhone 15 Pro 256GB Natural Titanium met nummerbehoud. De bestelling staat op correcte wijze in ons systeem. Momenteel betreft het een 'back order', aangezien de order wacht op levering. Zodra de bestelling gaat doorlopen zal ook het nummerbehoud proces gaan doorlopen. 

Per 2 weken zul je van ons automatisch een SMS ontvangen omtrent de levering van jouw toestel. Ook ontvang je een SMS als er iets veranderd in de status van de levering. Na levering van het toestel en de nieuwe simkaart zal het proces van nummerbehoud doorlopen. Hier ontvang je ook per SMS vervolgens updates over. Tot de porteerdatum kan je blijven internetten, bellen en SMS'en met de simkaart van je huidige provider. 

Verder zie ik dat @Energieboy al heeft aangegeven waarom je momenteel niet in de My Vodafone App kunt. Zodra het abonnement bij Vodafone actief is, dan zal je toegang hebben tot de My Vodafone omgeving.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12306Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3204Likes

Hoi @Rico Marchi 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heel vervelend dat je geen contact kan krijgen van Vodafone. Maar gelukkig is deze community er om als klanten onder elkaar te helpen. Je hebt het waarschijnlijk over de MyVodafone app, dat is normaal dat je die niet in kan want dat kan pas als je abonnement is omgezet naar Vodafone en actief is. Dan ga ik er ook een klein beetje van uit dat je bij een andere provider vandaan komt omdat je vraagt of nummerbehoud is gelukt. Dit kan alleen ingezien worden door iemand van Vodafone en gelukkig zijn er hier op de community ook Vodafone medewerkers die met je mee kunnen kijken. Zodra ze je topic hebben gezien zullen ze hierop antwoord geven. Dan kan ook vraag 3 aan je worden beantwoord. Heb nog even geduld en dan komt waarschijnlijk @Cecilia, van Vodafone, je helpen. 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3615Posts
  • 1103Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @Rico Marchi, goedemiddag en welkom hier!

Wat onhandig dat het niet lukt om contact op te nemen met de klantenservice. Ik ben direct even met je mee gaan kijken. Ik zie dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst voor het Red Unlimited abonnement i.c.m. een Apple iPhone 15 Pro 256GB Natural Titanium met nummerbehoud. De bestelling staat op correcte wijze in ons systeem. Momenteel betreft het een 'back order', aangezien de order wacht op levering. Zodra de bestelling gaat doorlopen zal ook het nummerbehoud proces gaan doorlopen. 

Per 2 weken zul je van ons automatisch een SMS ontvangen omtrent de levering van jouw toestel. Ook ontvang je een SMS als er iets veranderd in de status van de levering. Na levering van het toestel en de nieuwe simkaart zal het proces van nummerbehoud doorlopen. Hier ontvang je ook per SMS vervolgens updates over. Tot de porteerdatum kan je blijven internetten, bellen en SMS'en met de simkaart van je huidige provider. 

Verder zie ik dat @Energieboy al heeft aangegeven waarom je momenteel niet in de My Vodafone App kunt. Zodra het abonnement bij Vodafone actief is, dan zal je toegang hebben tot de My Vodafone omgeving.

Rico Marchi
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oke duidelijk, hardstikke bedankt

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic