MalcolmKinderma

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Code nodig bij aanmelden na update

Zojuist heb ik met de iPhone 5S een update gedaan. Voor de update stond er geen code op de telefoon (bij het aanzetten), en nu staat deze er wel op. Maar aangezien deze er eerst niet op stond, weten we dus ook de code niet. Weet iemand wat we hier aan kunnen doen?

Met vriendelijke groet,

Malcolm Kindermans
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@MalcolmKinderma,

Heb je daadwerkelijk je telefoon een update gegeven, dus voorzien van nieuwe software, of heb je je telefoon hersteld door het terugzetten van een reservekopie? Als je een reservekopie teruggezet hebt op je iPhone kan het zijn dat je per ongeluk de kopie van een andere iPhone (die wel voorzien was van een code) teruggezet hebt. Mocht je daadwerkelijk een update uitgevoerd hebben, dan kun je proberen of je je eigen reservekopie kunt terugzetten via iTunes. Succes.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@MalcolmKinderma

Om welke code vraagt de telefoon precies? Om de sim-pincode? Of de toegangscode (dus van het toestel zelf)?
MalcolmKinderma
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Maartje,

Om de toegangscode van de telefoon zelf.

Groeten,

Malcolm Kindermans
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@MalcolmKinderma,

Heb je daadwerkelijk je telefoon een update gegeven, dus voorzien van nieuwe software, of heb je je telefoon hersteld door het terugzetten van een reservekopie? Als je een reservekopie teruggezet hebt op je iPhone kan het zijn dat je per ongeluk de kopie van een andere iPhone (die wel voorzien was van een code) teruggezet hebt. Mocht je daadwerkelijk een update uitgevoerd hebben, dan kun je proberen of je je eigen reservekopie kunt terugzetten via iTunes. Succes.
MalcolmKinderma
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo @Thewessen ,

Nee we hebben echt een update gedaan. De update waarbij je gebruik gaat maken van Family Sharing en iCloud Drive enzo.

Hoe kun je dat doen dan, terugzetten via iTunes? Aangezien je niet in de mobiel kan komen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@MalcolmKinderma

Als je jouw telefoon koppelt aan je PC verschijnt die optie automatisch. Dit staat naast het kopje software-update.
MalcolmKinderma
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Maartje ,

Top! Dan ga ik dat vanmiddag/vanavond even proberen als ik weer thuis ben.

Malcolm Kindermans
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@MalcolmKinderma,

Als je bijv. een update uitgevoerd hebt van ios 7 naar ios 8, dan zet de herstelprocedure niet je softwareversie terug van ios 8 naar ios 7. Wel worden alle instellingen van voor de update weer terug gezet. Dus de code zou er dan weer uit moeten zijn. Het terugzetten van de softwareversie is niet zo eenvoudig te regelen (als dit überhaupt al gaat), maar dat zal ook uiteraard niet je bedoeling zijn. Bedoeling lijkt mij om je oude vertrouwde instellingen weer terug te zetten. Succes.
MalcolmKinderma
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Thewessen ,

Het is op deze manier gelukt. Heel erg bedankt voor je hulp! We zijn hier echt heel erg blij mee.

Malcolm
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@MalcolmKinderma,

En dan ben ik heel blij dat er op deze manier weer iemand geholpen is. Dat is nou precies waar dit forum voor bedoeld is. 😄

Groet,
Marcel
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic