RvVF

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Chat en telefonische klantenservice onbereikbaar

Ik wil graag weten wanneer ik eindelijk de sms krijg dat ik mijn simkaart kan activeren (met nummerbehoud).

 

De chat geeft aan dat er geen medewerkers beschikbaar zijn. Dit is belachelijk, het is een doordeweekse dag, overdag.

Ook telefonisch wordt er aan gegeven dat de klantenservice niet bereikbaar is!

 

Ik heb nu al spijt dat ik over ben gestapt naar vodafone.

 

Dus, wat is er aan de hand?

 

p.s. ook zie ik mijn deze simkaart/sim only abonnement niet eens staan in mijn vodafone.

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @RvVF 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geen paniek, het kan wel eens voorkomen dat het erg druk is 😉. Laat jij dan nu net in dat moment ook Vodafone nodig hebben 😯. Er zijn een aantal mensen op de chat beschikbaar en als die allemaal bezet zijn dan kan het voorkomen dat je daar geen contact mee kan leggen. Probeer het telefonisch  (0800-0560) over een half uurtje nog eens, dan kom je er vast doorheen. 

Informatie vanuit Vodafone: Als je aanvraag is goedgekeurd, ontvang je een bericht over de orderstatus met daarin de eerst mogelijke overstapdatum. Hierin staat ook een link om deze datum aan te passen. Heb nog even geduld voor je bericht krijgt, Vodafone moet eerst kijken wanneer je kan overstappen en of je aanvraag valt vanaf de 120 dagen voor de einddatum van je huidige abonnement. 

Dit duurt bij elke provider even, of je nu van een andere provider naar Vodafone gaat of van Vodafone naar een andere provider. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic