CheffWRX

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bundel en My Vodafone

Ik heb hier een klacht over my vodafone en mijn bundel,
Afgelopen woensdag of donderdag was ik over mijn bundel gegaan heel leuk en aardig ik heb toen mijn 4g uitgezet en niet meer aan gehad nu open ik my vodafone en staat er dat ik over 2 euro over mijn bundel heen ben heel leuk maar ik heb mijn 4g uitgezet toen ik het smsje kreeg en ook wil ik op my vodafone chatten met een medewerker en ik krijg heletijd een melding dat er geen werknemers beschikbaar zijn?!?!
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Als u 4g uit zet dan kunt u altijd nog internetten met 3g. Waarschijnlijk zijn hierdoor kosten buiten de bundel. Echter vanuit hier kan ik niet in de systemen om te zien wanneer de data verbruikt is. Het kan zijn dat het erg druk was bij de chat. Probeer het dan op een ander tijdstip of bel even naar de klantenservice.
De klantenservice kan niet zien waaraan de data is verbruikt alleen wanneer het verbruikt is. Waaraan het verbruikt is kunt u terug vinden in het toestel.
In my Vodafone kunt u ook tevens terug vinden wanneer u het verbruikt heeft: Overzicht – Klik op Bekijk de status van je abonnement, Blox en extra’s (onderaan) – Klik op Bekijk verbruiksdetails (rechts onderin)- Klik op Analyseer details
Hier kun je alle datasessies, verstuurde smsjes en gebelde nummers terug vinden

Dit heeft er tevens mee te maken met hoe de telefoon is ingesteld. Denk hierbij aan updates van software, updates van apps, afsluiten van apps, slimme netwerk wissel, Apps beperken tot alleen Wi-Fi etc.
Meer informatie hier over vindt u bij ons op het forum zodat u het op uw gemak kunt doorlezen. http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bundel-te-blijven...

Mocht u meer informatie hierover willen kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice, afdeling Smartphone Crew.Zij kunnen u tevens helpen met het instellen van de telefoon en tevens tips and tricks mededelen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien we via het Forum geen klachten in behandeling nemen en hiervoor klantgegevens nodig hebben voldoet dit topic niet aan onze huisregels. Topic gesloten. Op een later moment zal dit worden gearchiveerd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic