Tess

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Buiten tegoed

Ik heb sinds februari Vodafone, ik had eerst KPN, ik heb al heel veel spijt dat ik ben overgegaan naar Vodafone mbt het bereik dat ik heb! Maar daar gaat het nu niet over, m'n eerste rekening dat ik heb gehad was al een fijne 90 euro! Dat kwam door aansluit kosten maar nu moet ik nog 11 dagen en heb ik al een buiten tegoed van 14,95 wat dus nergens op slaat want ik ben nog langer niet over m'n tegoed heen! Ik betaal al genoeg in de maand dacht ik zo! Komt het doordat ik iets heb aanstaan of hoe komt dat zo!?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @Tess,

Welkom op het Forum!

Wat jammer om te lezen dat je spijt hebt van je overstap! Hopelijk kunnen we dit (gedeeltelijk) weghalen met wat uitleg over de kosten. De eerste rekening is meestal hoger vanwege de aansluitkosten, maar ook omdat je je abonnementskosten vooruit betaalt. Kijk voor informatie hierover het filmpje op deze pagina.

Wat betreft de buitenbundel kosten raad ik contact op te nemen met onze klantenservice, dat kan ook via Twitter of Facebook. Om dit na te kijken hebben we namelijk je gegevens nodig, dit is via het Forum geen optie.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @Tess,

Welkom op het Forum!

Wat jammer om te lezen dat je spijt hebt van je overstap! Hopelijk kunnen we dit (gedeeltelijk) weghalen met wat uitleg over de kosten. De eerste rekening is meestal hoger vanwege de aansluitkosten, maar ook omdat je je abonnementskosten vooruit betaalt. Kijk voor informatie hierover het filmpje op deze pagina.

Wat betreft de buitenbundel kosten raad ik contact op te nemen met onze klantenservice, dat kan ook via Twitter of Facebook. Om dit na te kijken hebben we namelijk je gegevens nodig, dit is via het Forum geen optie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic