marloulalou

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox

Ik heb smartphone blox aangesloten en kan hier dus niet mee op internet. Na lang zoeken vind ik vaag iets over dat ik BlackBerry Blox moet? Dit stond niet aangegeven bij de Blox, ik hoop niet dat ik nu mijn geld heb weggegooid want ik vind het heeel onduidelijk allemaal.
1 Reactie 1
Marjolein

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hoi Marloulalou,

De blox die je hebt aangesloten werkt op iedere smartphone behalve de BlackBerry. Het klopt dus helaas dat je nu een blox hebt aangesloten die niet werkt voor jou toestel. Hiervoor wil ik je aanraden om contact op te nemen met onze klanten service via het nummer 06545001200. Zij kunnen namelijk kijken of het eventueel mogelijk is om je blox terug te zetten naar beltegoed 😉

Wat je nodig hebt om toch gebruik te kunnen maken van internet en de BlackBerry diensten op je toestel, verwijs ik je naar het topic:
http://forum.vodafone.nl/t5/BlackBerry/Uitleg-Blackberry/td-p/3589

Met vriendelijke groet,
Marjolein
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic