ikt

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox wijzingen

Hoi,
 
Ik heb een Bel+SMS+Web Vaak abonnement en ik zie dat mijn belminuten, smsjes en data bij de Blox staan. Kan ik deze wijzigen? Ik ben erachter dat ik veel data gebruik maar nauwelijks aan bellen en smsen doe. Zou het mogelijk zijn de belminuten en smsjes 'in te wisselen' voor meer data?
 
Een niet gerelateerde opmerking: De Vodafone app is erg traag met het opvragen van informatie. Ligt dit aan de servers van Vodafone of aan mij? Ik heb een maand oude Samsung Galaxy Nexus.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Ikt, het is niet mogelijk om je belminuten of smsjes in te wisselen voor data. Wel kun je je abonnement wijzigen naar een bundel met meer internet, echter zitten hier vaak ook meer belminuten en sms bij. Je kunt eventueel ook een Internet Extra BloX activeren. Zo kun je nadat je tegoed op is, voor een voordelig tarief internetten. Kijk voor meer informatie op je My Vodafone account.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Ikt, het is niet mogelijk om je belminuten of smsjes in te wisselen voor data. Wel kun je je abonnement wijzigen naar een bundel met meer internet, echter zitten hier vaak ook meer belminuten en sms bij. Je kunt eventueel ook een Internet Extra BloX activeren. Zo kun je nadat je tegoed op is, voor een voordelig tarief internetten. Kijk voor meer informatie op je My Vodafone account.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Even over de App; hoelang duurt het ongeveer voordat je iets te zien krijgt? Heb je de App al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
ikt
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het duurt soms tot wel 30 seconden (WiFi of H+, maakt niet uit) voordat de informatie klaar is en de app klaar is met laden van de abonnementsinformatie.
 
Niet zeer hinderlijk, maar als de informatie wat sneller komt zou het hartstikke fijn zijn.
 
Overgens, klopt het dat ik mijn dataverbruik van de Voordelig Internetten (50mb voor €1,50 na je bundel) niet kan zien?
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
ikt schreef:
Het duurt soms tot wel 30 seconden (WiFi of H+, maakt niet uit) voordat de informatie klaar is en de app klaar is met laden van de abonnementsinformatie.

Niet zeer hinderlijk, maar als de informatie wat sneller komt zou het hartstikke fijn zijn.

Overgens, klopt het dat ik mijn dataverbruik van de Voordelig Internetten (50mb voor €1,50 na je bundel) niet kan zien?
Hoi ikt,

Je kan het data verbruik van de Voordelig Internetten BloX inderdaad niet zien via MyVodafone.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic