Iggy

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox voor mobiel internet is automatisch uitgezet na aanmelding voor Internet op Reis dagbundel

Hoi,
 
Ik heb me aangemeld via myvodafone webpagina voor Internet op Reis dagbundel. Ik kreeg binnen enkele seconden een sms bericht dat aanmelden was gelukt en dat deze blox per 1 juni as in zal gaan. Het is maar goed dat ik niet eerder van plan ben naar het buitenland te gaan.
 
MAAR....... enkele seconden later kreeg ik nog een sms bericht van vodafone: mijn 1GB dataverkeer voor mobiel internet is per 31/5 uitgezet! Hoe kan dat? Ik heb dit natuurlijk niet zelf uitgezet omdat het gewoon onderdeel van mijn abonnement is en ik dit natuurlijk gewoon aan wil laten.
 
Kan je geen Blox internet op reis dagbundel hebben gelijk met je normale 1Gb dataverkeer?
 
Na een email hierover krijg ik nog steeds geen antwoord! Kan iemand mij hier helpen?
 
gr. Iggy
3 Reacties 3
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Iggy,

Dit komt dat de europese bundel de web 1gb overneemt. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over je 1gb want die blijf je behouden.

Ik hoop dat dit je wat heeft kunnen geruststellen.

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
Jochem

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde, heb Bel+Sms+Web abo en kreeg een SMS dat mijn Web 1GB is afgemeld, nadat ik de Internet Op Reis dagbundel had geactiveerd.
 
Dus als ik het goed begrijp, komt de Web 1GB automatisch weer terug als ik de Internet Op Reis dagbundel weer uit zet? En alles blijft dus ook netjes tegen hetzelfde abonnementstarief (eerste jaar 50%) als ik eerder had?
ajprins

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik de 'Internet op reis dagbundel' aan heb staan, en ik ben in Nederland, betaal ik dan toch ook geen € 2,- als ik in Nederland online ga?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic