avennix

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox onderling bellen bij sim only

Hallo,

Ik had net een medewerker aan de telefoon van de migratie van de vodafone service desk. Deze vertelde bij dat ik een blox kon nemen waarmee ik gratis onderling naar vodafone nummer kan bellen. Maar ik kan deze blox niet vinden. Kan iemand mij helpen?
Ik heb nu een sim-only abbonoment via friends&family.

Groetjes,
Anne
5 Reacties 5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
avennix schreef:
Hallo,

Ik had net een medewerker aan de telefoon van de migratie van de vodafone service desk. Deze vertelde bij dat ik een blox kon nemen waarmee ik gratis onderling naar vodafone nummer kan bellen. Maar ik kan deze blox niet vinden. Kan iemand mij helpen?
Ik heb nu een sim-only abbonoment via friends&family.

Groetjes,
Anne
Hi Anne,

Om welk abonnement gaat het dan precies?
avennix
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een sim only bel+sms+web 200 abonnement
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Anne,

Ik zie dat niet staan bij het abonnement dat je noemt. Je hebt niet toevallig het oudere abonnement met daar achter regelmatig, vaak, of altijd?
Daarbij is het wel mogelijk en zou hij tussen je beschikbare BloX moeten staan in My Vodadone.
Anders is het helaas niet mogelijk bij je abonnement.
avennix
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn abonnement nu 3 weken. Er er staat geen regelmatig, vaak of altijd achter.

Wel vreemd dat wanneer het niet mogelijk is, de medewerkers wel tegen mij zeggen dat het kan...
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Inderdaad vreemd dat dit zo tegen je gezegd is. Deze blox activeren is helaas onmogelijk bij de nieuwe abonnementen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic