xMylene

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox aanzetten lukt niet.

Ik had zelf een samsung telefoon, deze was kapot en ligt nu ter reparatie bij de vodafone winkel.
Omdat ik nog wel een prepaid blox had lopen, gebruik ik een andere telefoon nu, waar ook internet op zit etc. 
Vannacht om 00:00u. verliep mijn blox, en omdat ik niet genoeg beltegoed meer had, werd hij dus stopgezet.
Heb vandaag mijn beltegoed opgewaardeerd met €20,- en heb er nu nog €22,- op staan. 
Ik heb al verschillende keren web&sms blox / blackberry blox proberen aan te zetten.
Krijg telkens de volgende sms: 
Vodafone info: Door een technische storing kunnen wij uw opdracht niet verwerken. Probeert u het later nog eens.
 
Ik ben het al de hele dag aan het proberen. Via@vodafoneNL op twitter krijg ik geen reactie, dus hoop ik hier op een reactie.
 
Iemand enig idee wat ik eraan kan doen?
1 Reactie 1
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi xMylene, is het inmiddels gelukt? Probeer het anders eens via My Vodafone. Wanneer je geen BlackBerry gebruikt, kun je geen BlackBerry BloX aansluiten. Gebruik je wel een BlackBerry, dan heb je weer niets aan andere Web BloX. Welke BloX wil je aansluiten en welk toestel gebruik je nu?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic