JelleDHont

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blokkade bij openstaande rekening

Goedendag,

Ik vroeg mij af: Vinden jullie het normaal om zomaar een simkaart te blokkeren vanwege een openstaande rekening, zonder de klant op enige manier op de hoogte te stellen van deze rekening? Want eenmaal betaald, zit ik nog tot 24u zonder netwerk... Normaal gezien wordt dit automatisch afgeschreven, maar blijkbaar net op die datum mislukt. Daarna is er blijkbaar geen poging meer gedaan.

Had ik een mailtje, brief of wat dan ook ontvangen had ik gewoon optijd betaald.

Bedankt Vodafone.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@JelleDHont, voordat we overgaan sturen we eerst een sms naar het contactnummer dat is ingesteld. Heb je dit niet gehad? Controleer het contactnummer dan via je My Vodafone. Hierbij de directe link: https://www.vodafone.nl/my/profiel/rekening-en-betaalgegevens.shtml

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi JelleDHont
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat dit je is overkomen. Wil je hier meer over weten dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of een privé bericht sturen via Twitter en/of Facebook. Wij als klanten kunnen niet inzien wat er aan de hand was en waarom Vodafone tot deze actie is overgegaan.

Succes en ik hoop dat ze je snel weer aansluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@JelleDHont, voordat we overgaan sturen we eerst een sms naar het contactnummer dat is ingesteld. Heb je dit niet gehad? Controleer het contactnummer dan via je My Vodafone. Hierbij de directe link: https://www.vodafone.nl/my/profiel/rekening-en-betaalgegevens.shtml
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic