desh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry laad niet meer op!

Hallo.


Kan iemand me hier misschien mee helpen want ik zit er echt wel mee!
Ik ben er sinds vandaag achter gekomen dat mijn blackberry niet meer oplaad.
Ik heb hem gisteren aan de oplader gedaan voordat ik ging slapen, en toen ik wakker werd zag ik dat hij voor de helft vol was.
Dus toen mijn Blackberry bijna leeg was deed ik hem aan de oplader maar daar laad hij ook niet mee op,
en met een usb kabel doet hij het ook niet, ik heb het ook al met een oplader van een ander geprobeerd maar daar doet hij ook helemaal niks mee, dan geeft hij aan dat hij het niet herkent. AUB HELP ME WANT IK ZIT ER ECHT MEE!!

Dankuwel.

Mod edit: bericht verplaatst
3 Reacties 3
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hi,

Ik ben bang dat er een contactpuntje ergens loszit ofzo, als je al andere laders en usbkabels hebt geprobeerd.

Ben bang dat je berry opgestuurd mag worden voor reparatie oid.

Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Als je nu ook nog eens je lader even op een ander toestel aansluit en kijkt of die wel wil opladen, dan hebben we meteen zekerheid. Doet het andere toestel het wel, dan is inderdaad jouw toestel aan reparatie toe, doe die ander het niet, dan lijkt het toch je lader te zijn.

Ja het is 1 stapje extra boven hetgeen NeznirV al heeft gemeld, maar het geeft je wel zekerheid over de oorzaak.
melisa85

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het is nu bijna drie weken geleden maar ik heb je tips allemaal opgevolgd. heb de toestel alleen nog niet ter reparatie gebracht. het rare van het hele verhaal is nu dat mijn toestel gister spontaan aanstond zonder dat ik het zelf aan heb gezet noch aan gezeten. het is dat ik een piep hoorde wanneer de accu leeg is. ik dacht ik laat het opladen wat bij de eerste poging niet lukte. het gaf weer het zelfde accu met een streep erdoor heen aan. nadat ik het had afgekoppeld ging eerst rood lampje branden vervolgens ging het weer aan. ik heb het weer aan het opladen gezet en het heeft geladen. maar nou valt de toestel spontaan weer uit, start vanzelf weer op. wat moet ik doen?????
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic