barntje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry curve 9360 start niet meer op.

Toen ik vanochtend een kijkje wilde nemen op mijn blackberry, startte hij niet meer op terwijl ik de avond ervoor hem nog lang heb kunnen gebruiken. Ik heb hem eerst een paar uur in de oplader laten zitten, maar tevergeefs. Daarna heb ik de batterij in een zakje gedaan en in de vriezer gelegd. Ik heb hem daar 3 uur laten liggen. Toen ik hem probeerde aan te zetten startte hij wel op,  maar na een paar seconde viel hij weer uit. Ik heb elke oplader geprobeerd. Ik heb hem op de computer en op de laptop geprobeerd, maar de blackberry werd niet gezien. Ik ben tot de conclusie gekomen dat hij defect is, en wil hem wel opsturen. Maar ik heb hem eerder dit jaar ook al opgestuurd en een nieuw toestel gekregen, valt dan deze reperatie binnen de garantie? Ik zou echt niet weten wat ik moet doen, en hoop dat jullie me kunnen helpen.
 
Mvg,
Paul
2 Reacties 2
M_Ozcetin

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Barntje

Je garantie kan verschillen. Het ligt eraan van waar je het hebt gekocht.
Maar vragen kan nooit kwaad zou ik zeggen.

Echter heb ik niet het idee dat dit met vodafone te maken heeft.
Dus meschien is het handiger als je bij forums van BlackBarry gaat kijken (mocht deze bestaan)

Succes met je telefoon 😉

Groeten
M.Ozcetin
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Barntje, dat is inderdaad erg vervelend. Je hebt vanaf de aanschafdatum 24 maanden garantie op je toestel. Indien je binnen deze periode zit kun je met je toestel langs een Vodafone winkel. Onze collega's kunnen je daar verder helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic