Jfbowe

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Blackberry Bold 9790 Reboot loop

Geachte,
 
Ik heb sinds enige tijd aardig wat gezeik met me telefoon.
Hij heeft ze eigen wil gekregen; Hij zit vast in een soort reboot loop, lijkt het me. 
 
Wat wel heel raar is, is dat als die aangesloten is op de oplader of computer, dan blijft die gewoon aan.
Haal ik hem eraf, dan na een tijdje gaat die uit-aan-uit-aan-uit-aan en soms ook halverwege het reboot process dat die al uitvalt.
 
Wat kan ik hier aan doen ? 
 
Alle hulp word op prijs gesteld !
7 Reacties 7
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Beste Jfbowe,
 
heb je de Blackberry al eens aan je pc met daarop de Blackberry Desktop manager en deze een backup uit laten voeren, waarna je de softwre laat kijken of er een firmware-update voor jouw toestel is?
 
Zoniet, dan zou ik dat eens als eerste proberen. Vergeet vooral niet om eerst die backup te maken, anders ben je alles kwijt! 😉
Jfbowe
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Martin,
 
Heb al meerdere malen de software opnieuw geinstalleerd, ook icm BBSAK (BlackBerry Swiss Army Knife).
 
Zelfs dat heeft niet geholpen... I'm really getting desperate, omdat zodra ik ergens heenga en hij valt 1x uit, dan blijft die dat de hele tijd doen. Misschien nog andere tips waaraan het zou kunnen liggen?
 
Heb ook andere fora doorgespit, en die tuts gevolgd, maar het heeft niet geholpen 😞 
 
 
alvast bedankt,
 
Jeremy
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hoi Jeremy,
 
het hoeft natuurlijk niet perse aan de software te liggen, het kan ook een hardwarematig probleem zijn.
 
Ik zou via de klantenservice zien te achterhalen waar er in jouw omgeving een Vodafone-winkel zit met een reparateur "aan boord"  (vraag dan naar shops met een ISR) en daar eens met mijn toestel langs gaan. Hij kan dan beoordelen of het in de software of de hardware zit en je een goed advies geven over hoe het zo snel mogelijk op te lossen is.
 
Aanvulling: ik heb even voor je uitgezocht welke winkels dat zijn en hier een post met die gegevens geplaatst. Ik hoop dat één van die shops in je omgeving zit.
Jfbowe
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Martin,

Thnx voor je reply. Dit blackberry toestel heb ik zelf los gekocht, ongeveer 4 maanden geleden. Was al teruggeweest naar MM om hem daar ter reparatie aan te bieden, maar kreeg daar te horen 3 weken reparatie tijd, en ik moet nou eenmaal bereikbaar zijn.

Dus heb daarna zelf van alles en nog wat geprobeerd, maar mocht niet baten..!

in ieder geval, bedankt voor je hulp !
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
De shops die ik in het andere topic heb genoemd hebben de reparateur in de shop staan.
 
Wat betreft de software kan hij je helpen zonder het toestel op te hoeven sturen. Wanneer de hardware defect is moet hij het wel opsturen, dat is een beperking opgelegd vanuit de fabrikant.
 
Zolang jij je aankoopbewijs van de Mediamarkt hebt aan de hand waarvan hij kan bepalen of het toestel gewoon binnen de wettelijke garantietermijn valt, kan hij je gewoon vrijblijvend helpen.
 
ik zou er toch een poging aan wagen, op deze manier wordt je frustratie betreffende het toestel alleen maar groter 😉
Jfbowe
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Aah oke! Dat wist ik niet!
Ik dacht dat het alleen kon, als het toestel zelf ook bij vodafone vandaan komt !
Dankjewel Martin! Hoop dat die der iets mee kan !
ThorJ

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Heb een soortgelijk probleem ooit eens gehad met een BB Bold 9000 (al weer een paar jaar terug). Destijds contact opgenomen met Blackberry Nederland. Kon het toestel opsturen en kreeg een 'nieuwe' (refurbished) kostenloos teruggestuurd. Even een avondje bezig geweest om alles aan de nieuwe PIN te koppelen, maar daarna nooit meer problemen gehad....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic