Erika

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry Bold 9700 Mms

Ik heb sinds twee weken mijn blackberry Bold 9700 en ben er onwijs blij mee. Nu kan ik bepaalde dingen niet en ik wijt die aan het feit dat ik geen extra blackberry abonnement heb. (bv pingen, bepaalde apps downloaden) Ik kan deze pas weer volgende maand aansluiten. Maar nu kan ik ook geen mms ontvangen én verzenden en het lijkt me stug dat dat komt door dat abonnement, ik bedoel: zo'n beetje élke telefoon kan toch mms verzenden en ontvangen? Zo'n nieuw toestel zou de goede instellingen toch standaard moeten hebben? Ik heb al gezocht op de vodafone site maar vind alleen maar hoe ik mms instellingen moet invoeren maar juist...de blackberry staat nergens bij....Kan iemand mij ook vertellen wat er allemaal in dat blackberry extra abonnement zit?? Ook dat kan ik nergens vinden op de Vodafone site. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!Hartelijke groet,Erika
1 Reactie 1
acda78

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Bold 9000. de instellingen zijn wel te vinden op de Vodafone site, bij algemene instellingen, maar waar kan ik die invoeren op mijn BB???
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic