Sonja

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry 9900 probleempje; "valt soms uit"

Hoi allemaal,
 
ben net nieuw hier. Wel fijn dat er nog een forum is die ook evt. BB gebruikers problemen kan behandelen.
 
Heb een klein probleempje: wanneer ik mijn BB 9900 inschakel, pincode heb ingevoerd en alles is opgestart heeft ie nog weleens de "gewoonte"om weer "uit te loggen" waardoor ik wéér mijn pincode moet invoeren (vervolgens moet ie zich wéér aanmelden op het netwerk). Waardoor die dit ook in de auto doet wanneer deze is aangemeldt bij mijn bluetooth carkit. Deze geeft dan wel de naam van mijn toestel aan alleen geeft ie nog "geen netwerk" aan, soms voor 1 minuut, dan weer iets langer, vervolgens een hele tijd niet.
 
Waar ligt dit aan?
Wie kent dit probleem?
 
Succes.
Gr. Sonja 
3 Reacties 3
DrWho

Gedreven Meedenker
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
Sonja schreef:
Hoi allemaal,
 
ben net nieuw hier. Wel fijn dat er nog een forum is die ook evt. BB gebruikers problemen kan behandelen.
 
Heb een klein probleempje: wanneer ik mijn BB 9900 inschakel, pincode heb ingevoerd en alles is opgestart heeft ie nog weleens de "gewoonte"om weer "uit te loggen" waardoor ik wéér mijn pincode moet invoeren (vervolgens moet ie zich wéér aanmelden op het netwerk). Waardoor die dit ook in de auto doet wanneer deze is aangemeldt bij mijn bluetooth carkit. Deze geeft dan wel de naam van mijn toestel aan alleen geeft ie nog "geen netwerk" aan, soms voor 1 minuut, dan weer iets langer, vervolgens een hele tijd niet.
 
Waar ligt dit aan?
Wie kent dit probleem?
 
Succes.
Gr. Sonja 
 
Hoi Sonja, welkom hiero 😛
 
Ik ken je probleem niet en weet ook niet waar het aan ligt, maar wat je eens zou kunnen proberen is een ander toestel gebruiken.
 
Je hebt voor zover ik kan zien 2 problemen:
 

  • Na opstarten van je Berry "reboot" deze
  • In de auto gebeurt dit ook, met als gevolg "geen netwerk" melding
Ik ben geen BB specialist, maar voor zover ik kan beroordelen gaat het in je toestel mis.
Gezien je toestel spontaan reboot zou ik teruggaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt.
 
Succes in ieder geval!
 
Enne, laat je ons weten wat het probleem was en hoe het opgelost is?
Ben wel nieuwschierig 😄
 
Sonja
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
Ik zal je sterker vertellen, vandaag is de telefoon de hele dag aangebleven. De ene dag blijft ie de hele dag aan en de andere dag valt ie soms uit.
Blizz

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes
Hey Sonja,
 
Ik zou zoals DrWho aangaf even terug gaan naar de winkel 😮 Lijkt wel of het toestel naar de haaie is gegaan. Kan ook natuurlijk een batterij issue zijn. Ik bedoel dat ding reboot zich niet vanzelf zonder een reden lijkt mij? Ik zou het laten nakijken door de Vodafone winkel specialisten 😄

Grzz
 
Blizz
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic