FireVirus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry 9780 Internet Services (o.a. voor Ping)

Hallo allemaal,
 
Ik heb een 2-jarig abonnement:
Bel + SMS-2 200 (27,50 euro)
Nu zit ik op ongeveer 1 jaar, ik had bij het bestellen het idee om geen internet nodig te hebben.
 
Achteraf gezien bleek ik dus met alleen wifi geen gebruik te kunenn maken van bepaalde apps en Blackberry Messenger.
Nu wil ik toch wel erg graag gebruik kunnen maken van alle Blackberry functies.
Ik heb eens gekeken bij de BloX die ik heb, hierbij staat Vodafone Blackberry Basis (12,50 p/mnd), maar dit is blijkbaar alleen voor e-mails?
 
Ik heb gelezen bij de abonnementen dat je voor 7,50 de Blackberry Service kunt gebruiken en daarbij dus wel ALLES hebt.
Nu is mijn vraag dus waarom ik de Blackberry Serive niet aan kan zetten, als dit een apart abonnement is, hoe zet ik die erbij?!
 
En ik hoor niemand praten over dat hun internet op is of wat dan ook, maar lees wel dat je voor Blackberry Service een abonnement nodig hebt waarbij je al een databundel hebt, en deze is altijd gelimiteerd! Maar ik wil oneindig gebruik kunnen maken van blackberry messenger (o.a.), hoe krijg ik dit voor elkaar?!
 
Alvast bedankt,
Groetjes,
Matthijs
1 Reactie 1
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey FireVirus,

Met de Blackberry internet Service kun je ook internetten. Sterker nog die heb je voor alles nodig wat met internet te maken heeft voor een Blackberry.

Deze bundel is, zoals je zelf al aangeeft gelimiteerd. Daar kun je helaas bij Vodafone niet onderuit.
Dit houdt ook in dat je niet onbeperkt kunt pingen. Echter deze ping berichten zijn klein, waardoor je voldoende moet hebben aan de huidige bundels die Vodafone geeft.

Deze dient aangesloten te worden door de afdeling verkoop. Die kun je bereiken op het gratis nummer: 0800-0560.

Hoop dat je hiermee de informatie hebt, passend op jou vraag!
Groetjes,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic