Hallo Dizzyluca,
Ik zag dat je je klacht ook al in een ander topic had gepost.
Wacht eerst de volgende factuur van Vodafone rustig af.
Bestudeer dan die uitgebreide Vodafone factuur in PDF-Formaat.
In te zien, en te downloaden via de website: "My Vodafone".
Dus niet via de "My Vodafone APP".
Bekijk welke data-sessies er hebben plaats gevonden via het 3G- / 4G- Netwerk van Vodafone.
Ga voor jezelf na of dat terechte data-sessies zijn geweest.
Bijvoorbeeld aan de hand van de data-registratie op je eigen smartphone.
Of via onafhankelijke data-registratie APPS.
Zijn die data-sessies, volgens jou, onterecht op die Vodafone factuur in rekening gebracht.
Dan moet je een schriftelijke klacht indienen bij Vodafone. Bij voorkeur per aangetekend verzonden poststuk.
In die brief moet je uitgebreid motiveren, welke kosten er volgens jou, onterecht zijn. En waarom.
Vodafone
T.a.v. Afdeling Klachten
Postbus 1500
6201 BM MAASTRICHT
Is die eerstvolgende Vodafone factuur wel correct.En kun je er geen speld tussen krijgen.
Volg dan de adviezen op die ik (Netwerker) in deze topics heb gegeven:
Weblink:
http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-Abonnementen/betalingsregeling/td-p/128844 Weblink:
http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bund... Succes !
Netwerker