Goedemorgen Abbonees,
Ik heb een nare ervaring met ''content diensten '' die in rekening worden gebracht door Vodafone.
Content diensten van derden partijen waar ik geen weet van heb, geen gebruik van maak en waar ik geen toestemming voor heb gegeven. Je verwacht dit niet van Vodafone, één van werelds grootste aanbieders van mobiele telefonie.
Het valt niet echt op, maar ondertussen werd er zo'n beetje elke termijn een extra bedrag van gemiddeld 10 a 25 euro door Vodafone in rekening gebracht.
Op een gegeven moment ontdekte ik het en ben ik contact gaan opnemen Vodafone. Bellen, bellen en nog eens bellen, een klachtbrief sturen naar het hoofdkantoor. Één muur van onbegrip, dingen beloven en niet nakomen, weigeren informatie te verstrekken etc. etc. Ongelofelijk wat een cowboys. Ik kan niet wachten om over te gaan KPN.
Ben ik de enige met deze nare Vodafone ervaring? Zijn er meer mensen die niet tevreden zijn over de service van Vodafone?
Groet, Bart