Joentje29

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bestelling

Ik heb afgelopen zaterdagmiddag een nieuwe telefoon besteld. Deze was op voorraad en er staat dat het 1 à 2 werkdagen duurt dat ik hem in huis heb. In mijn mail staat al vanaf afgelopen zaterdag (eind van de dag) dat de telefoon gereed is voor verzending, alleen de post moet hem in behandeling nemen.
Het is nu woensdagmiddag en nog steeds staat hetzelfde bericht er dat de telefoon gereed is voor verzending maar dat de post hem nog niet heeft..
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Joentje29

Welkom op de community.

Dat is niet fijn als hij daar op blijft vast hangen. Zou je hierover met mijn collega's willen bellen via 0800-0560 of een chat willen starten zodat ze met je mee kunnen kijken hiervoor?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Joentje29

Welkom op de community.

Dat is niet fijn als hij daar op blijft vast hangen. Zou je hierover met mijn collega's willen bellen via 0800-0560 of een chat willen starten zodat ze met je mee kunnen kijken hiervoor?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Joentje29
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is wel heel erg vervelend. Jammer genoeg kan ik niet voor je bekijken wat er aan de hand is en waarom je toestel nog niet is verzonden en/of waarom de post hem nog niet kan afleveren. Weet wel dat ze mensen te kort komen met pakjes rond brengen maar dit mag natuurlijk niet gebeuren.

Als je kans ziet dan zou je even langs een Vodafone winkel kunnen gaan om te vragen of die kunnen zien wat er nu aan de hand is en anders zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560) of begin even een chat met een medewerker van Vodafone, die kunnen ook even voor je kijken. Dit zijn op dit moment de snelste wegen voor meer informatie.

Succes alvast en veel plezier met je nieuwe toestel, zodra die binnen is.
Joentje29
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt voor beide reacties. Ik heb contact gehad en het is duidelijk. Telefoon is onderweg!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super, dat is fijn om te horen Joentje29
Alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic