Digijelle

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Bestelling iPhone x 256gb spacegrey

Hallo,

ik heb op 26 november een iPhone X 256gb spacegrey besteld.

vokg hier iedere keer keurig het forum want heb al vaker met Vodafone gebeld maar blijkbaar kun je daar alleen je abonnement verlengen en vanaf dat moment weeg niemand meer hoe of wat.

ik bestelde mijn iPhone X in de winkel in Venlo. Levertijd een week of drie.

nu enkele keren gebeld met Vodafone over de status maar niemand van de klantenservice kan me iets vertellen. Heb niets meer vernomen dus vandaag maar naar de winkel in Venlo. Krijg ik nu te horen dat het zo nog wel een week of drie kan duren (alweer).

op de vraag wanneer er leveringen komen en wanneer ik mijn toestel meer specifiek kan ontvangen kan niemand antwoorden. Niet in de winkel en niet via de klantenservice.

Ik begrijp dat het toestel moeilijker leverbaar is, maar de productie is opgehoogd en de levertijd blijft op de een of andere manier erg lang. Lees je het forum dan staat er dat er volgende week geleverd wordt maar als je navraag doet zeggen ze in de winkel van niet.

wie kan er betere en meer specifieke informatie geven?

voor een groot bedrijf als Vodafone valt me dit toch wel tegen.
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Goedemiddag, welkom op het Vodafone Forum. Voor deze vraag kun je het topic op https://forum.vodafone.nl/t5/Apple-iOS/Leveringen-amp-Beschikbaarheid-De-nieuwe-iPhone-8-en-iPhone-X... gebruiken. Dit topic wordt binnekort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic