SamanthaLorna

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling annuleren

Hoi. Ik vraag het maar zo want dan staat alles bij elkaar en hoef ik niet steeds alles opnieuw te typen.

Ik heb dinsdag per ongeluk een bestelling geplaatst waardoor mijn abonnement werd verlengd. Meteen gebeld dat dit een fout was omdat ik mijn abonnement liever in de winkel wil verlengen omdat ik dan het toestel meteen mee krijg. (Huidig toestel stuk) Er werd mij gezegd dat het geannuleeerd zou worden. Later merkte ik via Mijn Vodafone dat mijn abonnement van Bel Web SMS 250-3 veranderd was in een Vodafone Red E abonnement. Toen weer terug gebeld waarom dit was en dat kwam omdat het nog niet geannuleerd was en dit zou doorgegeven worden en alsnog geannuleerd worden. Toen werd mij ook verteld dat dit 24 tot 48 uur zou kunnen duren.
Toen donderdag nog stond dat het een Vodafone Red E abonnement was heb ik weer teruggebeld en de annulering was nog niet verwerkt. Dit zou anderhalf uur duren. Vandaag stond er nog Vodafone Red E. Dus heb ik proberen te bellen maar de verbinding werd verbroken.

Daarna heb ik een live chat gestart met Lara. DIe zei dat er alleen in het systeem stond dat ik gisteren pas de bestelling had geannuleerd. (Jullie zouden in mijn bel gegevens kunnen zien dat ik dinsdag meteen gebeld heb nadat ik de bevestiging mail had ontvangen)
Maar goed Lara vertelde mij dat gisternacht het toestel was verzonden (wat ik ook raar vind aangezien gistermiddag de annulering was aangevraagd, hoezo zouden jullie dan als nog het toestel opsturen.)
Als vandaag de nieuwe iphone niet uit zou komen had ik het toestel geaccepteerd omdat ik een telefoon nodig heb. Maar voor wat ik dinsdag zou betalen voor een iPhone 5 heb ik vandaag een iPhone 5s voor.

Ik ben vandaag ook niet thuis dus heb mijn ouders gezegd het toestel te weigeren.
Kunnen jullie mij na dit misverstand in ieder geval een notificatie (Sms / reactie hierop / email) sturen over wanneer ik langs de winkel kan gaan om een nieuwe op te halen?
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Samantha,
Jammer dat het mis gegaan is met het annuleren van de bestelling.
Je kunt inderdaad gewoon het pakket aan de deur weigeren, dan wordt de bestelling geannuleerd zodra het pakket terug is bij ons.

Het kan helaas een aantal werkdagen duren voordat de annulering verwerkt is, ik weet helaas niet wanneer je dus je nieuwe toestel kunt gaan halen. Zodra het in My Vodafone weer terug is bij het oude kun je het nieuwe toestel in de winkel bestellen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic