Ik heb ook een X10 (2 jaar) en de mijne is het ook aan het begeven. Zelfde problemen, valt uit, loop vast, etc. Ik kijk al sinds augustus uit naar de Xperia T en ik als liefhebber van sony telefoons kan er niet echt op wachten. Sinds ik zag dat hij hier op de website stond, was het meteen het moment voor mij om te verlengen, maar helaas.
Alleen als nieuwe klant kan je hem direct krijgen, maar voor vaste, trouwe klanten is er geen voorraad. Dit heb ik uiteindelijk vernomen, nadat ik 4 verschillende afdelingen bij Vodafone aan de lijn had gehad. Je kan alleen als vaste klant een pre-order plaatsen, maar hoe dat moet word nergens vermeld en niemand bij Vodafone weet hoe. Terwijl diverse mensen bij Vodafone telefonisch zeggen, dat je dat zo moet doen. Van kastje naar de muur.
Wees gewoon eerlijk in mijn ogen en zeg dat je als vaste klant moet wachten, maar dan vind ik ook wel dat zij het duidelijk moeten aangeven, wanneer hij wel te bestellen is via een verlenging. Bezorgd ons minder kopzorgen en ben je zelf ook duidelijker naar je vaste klant toe. Stuur ons anders een reminder via mail, als het mogelijk is om ons op deze manier te vermelden, dat wij kunnen verlengen met de Xperia T.
Zo, dat moest ik even kwijt. Ik ben niet van plan om over te stappen, want ik ben over de overige diensten tevreden. Ik kan nog wel even wachten, maar het gedoe erom heen is niet zo prettig.