erka1966

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Benq S6 Mid En Prepaid Data Sim Only

Hallo,even snel voorstellen, ben Roger en woon in het midden van Limburg.ben sinds kort in het bezit van een Benq S6  MID  ( Mobile Internet Device )en heb een prepaid Data Only simkaart.als ik deze in de MID steek, dan krijg ik geen verbinding met Internet.geeft bij de APN instellingen aan :APN : live.vodafone.comusername : Vodafonepassword : Vodafonedit schijnt te kloppen, echter na inschakelen van de internet verbinding ( althans het aanvragen van de verbinding ) moet ik mijn pin-code ingeven, wordt geaccepteerd en vervolgens begint het wachten op verbinding.na een aantal minuten komt de foutmelding 2G / 3G cannot connect...maybe :1.  weak network coverage   ( kan niet, zowel thuis als op mijn werk heeft vodafone voldoende dekking2.  incorrect APN setting3.  rejected by Network.wie kan mij helpen ?alvast mijn dank. grt Roger ( systeem knalt de tekst achter mekaar, heb 3 keer geprobeerd te tekst weer met alinea's te plaatsen...)
1 Reactie 1
ruudkok

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens de algemene instellingen moeten zowel username als password 'vodafone' zijn (zonder hoofdletter).  Heb je dat al geprobeerd? Wellicht zijn die namelijk hoofdlettergevoelig.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic