w.poelstra

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beller met privenummer

Ik word bijna elke dag gebeld door iemand met in mijn beeld 'Privenummer'. Wanneer ik opneem wordt er niets gezegd en opgehangen. Ik bel bewust niet terug. Wat te doen? Zo durf je helemaal geen privenummer meer te beantwoorden.
Ik kan een privenummer negeren, want het kan ook werkelijk iemand zijn die mij wilt spreken.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi w.poelstra
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is wel heel erg lastig, zoals je zegt. Privé nummers kan je niet terug bellen want die zijn privé, dus als het goed is kan je die nummers niet zien. Wat je zegt, zo durf je geen privé nummer meer op te nemen en dat mag niet de bedoeling zijn. Mocht het nu echt uit de hand lopen en is het voor jou niet meer te doen of voel je je er niet prettig bij, dan kan je dit melden bij Vodafone op deze website: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-diensten-stopzetten.shtml

Ze kunnen je dan eventueel helpen en misschien kunnen ze er ook iets aan doen. Kijk het nog even aan en als je het echt niet meer fijn vind worden, gewoon melden hoor! Fijne Feestdagen alvast.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi w.poelstra
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is wel heel erg lastig, zoals je zegt. Privé nummers kan je niet terug bellen want die zijn privé, dus als het goed is kan je die nummers niet zien. Wat je zegt, zo durf je geen privé nummer meer op te nemen en dat mag niet de bedoeling zijn. Mocht het nu echt uit de hand lopen en is het voor jou niet meer te doen of voel je je er niet prettig bij, dan kan je dit melden bij Vodafone op deze website: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-diensten-stopzetten.shtml

Ze kunnen je dan eventueel helpen en misschien kunnen ze er ook iets aan doen. Kijk het nog even aan en als je het echt niet meer fijn vind worden, gewoon melden hoor! Fijne Feestdagen alvast.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels al het formulier ingevuld w.poelstra ?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic