ErikvH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bellen vanuit het buitenland naar het buitenland

Ik heb een prepaid SIM kaart en wil vanuit verschillende europese landen naar de Verenigde Staten bellen en gebeld worden. Is er een Blox die ik hiervoor kan gebruiken om dit zo voordelig mogelijk te maken? Het lijkt erop dat de Alles-in-1 op reis Blox alleen kan worden gebruikt om vanuit Europa naar Nederland te bellen en dat de Buitenland Blox kan worden gebruikt om vanuit Nederland naar het buitenland (incl de VS) te bellen. Maar ik zie geen mogelijkheid om die twee te combineren. Of heb ik iets niet goed begrepen?

Met vriendelijke groet,

Erik.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi ErikvH, alleen het stukje 'gebeld worden' valt onder de Alles-in-1 op Reis BloX. Bellen naar de VS niet. Voor prepaid hebben we hiervoor helaas geen voordeelbundels voor. Alleen abonnement gebruikers kunnen hier gebruik van maken

Bekijk in context

3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi ErikvH, alleen het stukje 'gebeld worden' valt onder de Alles-in-1 op Reis BloX. Bellen naar de VS niet. Voor prepaid hebben we hiervoor helaas geen voordeelbundels voor. Alleen abonnement gebruikers kunnen hier gebruik van maken
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Als er binnen 48 uur geen nieuwe reactie op dit topic komt, zullen we het sluiten. Hopelijk is alles duidelijk na de uitleg van Serkan 🙂
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic