arendos

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beeldscherm S3 valt telkens weg en komt weer terug

Hallo,
 
Ik ben een tevreden Samung S3 gebruiker, tot vanmiddag geen problemen.
Echter vanaf vanmiddag doet mijn telefoon raar , in het beveiligingsscherm geen probleem .
Echter wanneer je een app of internet opent gaat het beeldscherm gedurende korte tijd weg en komt dan weer terug. Dit herhaald zich continu , het beeld valt weg en komt weer terug.
 De telefoon al enige tijd opgeladen en de bateerij/accu al een paar keer verwijderd en terug gedaan..helaas geen resultaat. Kan iemand mij helpen ik ga dit weekend op vakantie
Gr Arend
 
 
3 Reacties 3
Enderhan46

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook probleem met mijn beeld.
Hij is helemaal zwart, ik moet een paar keer goed op de home knop drukken wil ik weer beeld hebben.
arendos
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn beeldscherm gaat bij openen van apps en of internet even weg en komt dan weer terug.
Bij het openen van een spel laadt hij deze wel maar als je het wil spelen zie je even beeld en is daarna weg ...dit herhaalt zich continu
Ik heb geen zwart beeldscherm
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Dat klinkt niet zo mooi, Arend.
Heb je gekeken of er nieuwe updates beschikbaar staan? Updaten kan in zulke gevallen soms helpen. Als dit niet het geval is, ga dan even langs de Vodafone winkel. Dan kunnen zij even kijken of het toestel ter reparatie moet worden aangeboden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic