Dianneke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedenktijd

Hallo, ik heb vanmorgen mijn abonnement verlengd en een nieuwe telefoon uitgezocht. Nu is deze telefoon niet naar wens. Heb ik hiervoor een bedenktijd kosteloos?
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Dianneke,

Je hebt zeker een bedenktijd mocht je toch bijvoorbeeld een ander toestel willen, dit betreft 2 weken (14 dagen) :). neem wel even contact op met de klantenservice hierover via, www.vodafone.nl/support/contact/

Mocht je nog andere vragen hebben horen we deze graag.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je nig gebeld met de klantenservice om de bestelling aan te passen of heb je hem al terug gestuurd?
Dianneke
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja! Is gelukt!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Dianneke,

Helemaal top om te horen :). Veel plezier met je nieuwe toestel en je abonnement!

Mocht je nog vragen hebben stel deze gerust, voor nu een fijne dag verder.
Anonymous
Niet van toepassing
Ah top Dianneke gelukkig!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fijn dat het is opgelost. Topic gesloten omdat deze informatie ook op onze website staat (https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#retourneren)
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic