emmasmit

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Batterij Iphone 5s

Mijn iphone 5s is nu ongeveer een jaar oud. Ik heb nu al een tijdje het probleem dat hij snel leeg gaat. Als ik er met wifi soms op zit, kan die iets meer dan een halve dag mee. Maar als ik op 3G zit veel korter dan dat! Ook gebeurt het heel vaak dat m'n mobiel al bij 20% of 30% uitgaat! Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @emmasmit

Balen dat ie snel leeg is. Je kunt twee dingen doen. Of je telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen (www.handleidingen.vodafone.nl) of kijken of er een software update is
Laat me even weten of het gelukt is.

Vaak is het ook een combinatie van gebruik.... Sluit je de apps af op de juiste manier door 2 X klikken op de home knop en dan weg te vegen. Of gewoon in de app 1 keer op de home knop en dat is het.

Groetjes stevied86
emmasmit
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Bedankt voor uw antwoord. Ik sluit mijn apps altijd af met 2 keer klikken op de homeknop en dan weg te vegen. Heb al veel dingen geprobeerd om m'n batterij langer proberen mee te laten gaan... Ik zal proberen om iets met die fabrieksinstellingen te doen! Dankuwel.

Groetjes Emma
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @emmasmit ,

In ieder geval goed om te horen dat je en aantal stappen zult doen, laat je de resultaten ervan weten?
Als dat niet heeft geholpen kan het aan de batterij zelf zitten dat kunnen we na je reset concluderen.

*Voordat je en reset maakt zorg ervoor dat de gegevens op je toestel wel op je PC staan opgeslagen, anders ben je ze kwijt dat wil je natuurlijk niet.
emmasmit
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi!

Heb een reden gedaan, maar alleen van de instellingen en niet van de gegevens! Dus nu kijken of dat heeft geholpen, als dat niet zo is ga ik nog een reset van de instellingen EN gegevens doen. En als ik dat heb gedaan zal ik dat melden!
emmasmit
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik bedoel reset (en niet reden)
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Top @emmasmit :)! Succes alvast en hopelijk is het zo opgelost.
Alvast en fijne avond toegewenst.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic