Dreafend

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BKR registratie

Hoi mensen,

Nou is het volgende aan de hand:
In 2017 heb ik een nieuw abbonoment + telefoon had aangeschaft na het aflopen van het oude. Bij het afsluiten (telefonisch) werd er mij verteld dat ik BKR gergistreerd zou worden, in de eerste instantie niks mis mee. Dit door het hoge bedrag bij aanschaf/ totaal bedrag na 24 maanden. Betalingen liepen altijd vlekkenloos. Echter voor een andere aankoop wordt mijn bestelling geannuleerd vanwege deze BKR-registratie.

Nu heb ik de volgende vragen:
Kan ik hier van af komen?
Het is voor mij meer dan mogelijk om een eventueel rest bedrag van mijn telefoon te betalen, dit gelt ook voor de bijbehorde abbonementkosten voor de restperiode van mijn overeenkomst.

Kan ik in 1X het restbedrag betalen voor mijn telefoon?

Zal dit gelijk een BKR registratie opheffen?

Tevens of dit effecten zal hebben op het maandelijke abbonements bedrag?

Alvast bedankt,
Tim
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Tim,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik heb even voor je gekeken en kan je vertellen dat het mogelijk is om het resterende bedrag in 1x te betalen. Volgens mij staat er dat je bij afkoop van het abonnement (ik denk je telefoon) ze je afmelden zodra de laatste betaling is ontvangen. Als je nu een totaal bedrag hebt voor abonnement en toestel dan zal deze natuurlijk veranderen als je je toestel in 1x wil afbetalen. Hoe dit verder in elkaar zit dat is mij ook niet helemaal duidelijk op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/toestellening.shtml

Heb je na het lezen van bovenstaande informatie, en website, nog vragen dan zou ik adviseren om contact op te nemen met de klantenservice (https://www.vodafone.nl/support/contact/telefoon/?icmp=support:contactmodule) van Vodafone. Dit kunnen je perfect vertellen wat je nog allemaal moet betalen als je het toestel in 1x voldoet. Het is mogelijk, dus een belletje zou je er aan kunnen wagen. Via My Vodafone app kan je ook chatten, mocht je dit fijner vinden. En het is mogelijk om via Twitter en/of Facebook een privé bericht te sturen, dan kunnen ze je ook beter helpen.

Succes in ieder geval en laat weten hoe het is afgelopen 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Tim,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik heb even voor je gekeken en kan je vertellen dat het mogelijk is om het resterende bedrag in 1x te betalen. Volgens mij staat er dat je bij afkoop van het abonnement (ik denk je telefoon) ze je afmelden zodra de laatste betaling is ontvangen. Als je nu een totaal bedrag hebt voor abonnement en toestel dan zal deze natuurlijk veranderen als je je toestel in 1x wil afbetalen. Hoe dit verder in elkaar zit dat is mij ook niet helemaal duidelijk op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/toestellening.shtml

Heb je na het lezen van bovenstaande informatie, en website, nog vragen dan zou ik adviseren om contact op te nemen met de klantenservice (https://www.vodafone.nl/support/contact/telefoon/?icmp=support:contactmodule) van Vodafone. Dit kunnen je perfect vertellen wat je nog allemaal moet betalen als je het toestel in 1x voldoet. Het is mogelijk, dus een belletje zou je er aan kunnen wagen. Via My Vodafone app kan je ook chatten, mocht je dit fijner vinden. En het is mogelijk om via Twitter en/of Facebook een privé bericht te sturen, dan kunnen ze je ook beter helpen.

Succes in ieder geval en laat weten hoe het is afgelopen 🙂
Dreafend
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oplossing:

Kortom een simpel chatje met daarin de vraag of ik mijn toestel in 1X mag afbetalen. Nadat het rest bedrag is verteld en ik daarop akkoord heb gegeven als zijnde in 1X willen afbetalen. Is er een case aangemaakt bij de financiele afdeling met deze aanvraag. Volgende dag een mail ontvangen, waarop je de allerlaatste bevestiging moet geven. Eenmaal akkoord heb ik een mail ontvangen dat er een rekening klaarstond op Myvodafone. Via Ideal overgemaakt, zal per eerst volgende maand in werking treden.

Super geregeld!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Dat klinkt goed, je bent goed geholpen in ieder geval. Veel plezier nog met je toestel ????

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten en gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic