Anja Vogel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Apple iPhone (SE; 11 Pro) MyVodafone app werkt niet

Bij vodafone nieuwe iPhone SE 2020 gekocht met ios 13.5.1 als besturingssysteem en daarop geprobeerd de app van Vodafone te installeren  vanuit de Apple app store. Ik krijg dan de fout melding:

Fout oei.. iets werkt niet helemaal goed daarom werkt de app niet zoals je gewend bent. We gaan het fixen. Probeer het daarom later nog een keer. Dit duurt al dagen en ik blijf deze foutmelding krijgen.

Als ik de app daarna opnieuw op mijn oude Android gsm installeer kan ik wel gewoon inloggen en mijn gegevens zien. Waarop lukt dit op de nieuwe iPhone SE dan niet?

Alvast bedankt voor meedenken en antwoord,

Mvg

Anja

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12340Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3220Likes

@Mark Vodafone - begrijp net van Anja dat ze weer de app kan gebruiken. Misschien was er iets mis gegaan en kunnen de andere gebruikers het ook weer proberen? 

Bekijk in context

23 Reacties 23
ItsMeSofie

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Zelfde hier.  Voor het eerst bij Vodafone sinds vorige week, maar de app kan ik niet gebruiken. Ik krijg de zelfde melding als Anja met mijn iPhone SE (2016)

Niet echt een goede start….

Energieboy
Expert
Expert
  • 12340Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3220Likes

Hoi @Anja Vogel 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is natuurlijk heel vervelend. Misschien zit er technisch iets niet goed in de App met Apple SE mobieltjes. Daar zal Vodafone zeker even naar kijken en misschien dat ze het probleem snel kunnen vinden en een update kunnen opvoeren. Je hebt hier in ieder geval je probleem geplaatst en dan is het nu aan Vodafone om hier mee aan de slag te gaan. Een medewerker van Vodafone zal het oppakken en naar de juiste afdeling delegeren 

​​​@ItsMeSofie - Niet een goede start…. Oh ja, als alles overal prima zou gaan dan hadden we een perfecte wereld en dat is niet het geval. Er kan altijd wel iets gebeuren, zeker als Apple z’n beveiliging weer eens aanscherpt. Want dat is wat Apple met deze versie heeft gedaan, weer eens z’n beveiliging flink aangescherpt en dan is het voor app makers weer lastig om daarop in te springen. En soms is Vodafone wel gelijk met de update en soms merken ze het pas als meer mensen hier last van hebben. Laten we het houden op een opstart probleem, dat klinkt toch een stuk gezelliger en vriendelijker 

Hoe dan ook, een Vodafone medewerker pakt het op en zal het naar de juiste afdeling sturen.

ItsMeSofie

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Energieboy Heb vrijdag ook een uur met jullie klantenservice andere problemen moeten lossen., vandaar die “niet echt goede start” Maar prima, opstartprobleem vind ik ook goed en hoop dat jullie het probleem vinden, zodat ik ook de app kan gaan gebruiken,

Energieboy
Expert
Expert
  • 12340Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3220Likes

Jullie is prima hoor, dat mag je gerust zeggen.
Maar ik ben niet werkzaam bij Vodafone, wat ik ook schrijf in mijn voetnoot. Dus jullie als klantenservice is dan voor iedereen die bij Vodafone werkt 

Oei, dat wist ik natuurlijk niet, ik ben namelijk ook maar een klant en kan niet in je gegevens kijken. Dus dat je al problemen had, heb ik geen idee van en dan snap ik je opmerking wel. Uiteraard is het dan vervelend en hoop ik dat ze het snel voor je oplossen. Ik kan niet zoveel, alleen maar beetje gezellig kletsen en dingen die makkelijk op te lossen zijn, te helpen. Dan maar even wachten… Hoe vervelend het ook is 

ItsMeSofie

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Energieboy en ik maar denken dat jij de klantenservice bent 

Begrijp wel dat je een soort intermediar bent en je het hebt doorhgestuurd. Ga ze vandaag ook nog maar een keer bellen, hopende de oplossing te bespoedigen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12340Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3220Likes

Ben gewoon klant hoor en hier Super Expert, maar de naam mag niets dragen hoor. Het is gewoon leuk om mensen te helpen en dat doe ik dan ook graag. Heb me een beetje zitten verdiepen in Vodafone en het is leuk. Dus waar ik kan helpen, help ik en waar het niet kan, roep ik iemand van Vodafone er bij om te helpen 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Anja Vogel  en @ItsMeSofie . Het gaat duidelijk niet goed bij jullie! Laten we snel op zoek gaan naar de oorzaak en (nog veel belangrijker) de oplossing voor dit gekke euvel. 
Waar ik benieuwd naar ben is wanneer de melding precies naar voren komt. Is dat nog voor de app gedownload/geinstalleerd wordt? 

 

ItsMeSofie

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hallo Lycke,

 

Nee het downloaden gaat goed. Bij het openen van de App krijg je direct de melding: “ Fout

oei.. iets werkt niet helemaal goed daarom werkt de app niet zoals je gewend bent. We gaan het fixen. Probeer het daarom later nog een keer.”

 

Alles al geprobeerd, bv de App verwijderd en opnieuw gedownload.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Vreemd. 

Ik stond er even bij stil omdat @Anja Vogel  aangeeft dat het bij het downloaden al fout gaat (wat ik me haast niet kan voorstellen, maar ik wil zeker weten dat ik nu geen verkeerde comclusies trek). 
Het is dus zo dat je de app verwijdert, opnieuw download en dan direct deze melding krijgt (dus nog voor je kunt inloggen? Of daarna)?

ItsMeSofie

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Downloaden gaat dus goed, bij het openen krijg ik direct deze melding, dus voor het inloggen.

Account is overigens goed, want inloggen lukt wel op andere apparaten.

 

Anja Vogel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat klopt. Installatie lukte, app is zichtbaar maar openen lukt niet. Direct de fout melding. Ook als ik op link bijgevoegd bij de nota voor juni verschijnt  deze foutmelding . Alleen op de IPhone gaat dat allebei fout. Lijkt me dus een Apple ding. Anja

ItsMeSofie

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@Lycke Vodafone Extra opmerking. Als je kijkt onder de comments van de Vodafone App in de iTunes store, dan zie je dat meerdere mensen dit probleem hebben. Niet alleen met de iphone SE…..

 

Is er van jullie kant inmiddels al meer bekend?

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 37Posts
  • 9Oplossingen
  • 12Likes

Hoi Anja en Sofie, dit lijkt inderdaad een iPhone dingetje. In ieder geval op de iPhone SE en iPhone 11 Pro Max als ik de reviews bekijk.

Wat er stuk is in de app weet ik niet, maar het probleem is gemeld bij de specialisten die de app ontwikkelen. Werkt het in de tussentijd wel via onze website in Safari (of andere browser) op de iPhone? Anders even inloggen via een ander apparaat.

Hopelijk hebben ze het snel opgelost zodat jullie gewoon van de MyVodafone app gebruik kunnen maken.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12340Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3220Likes

@Mark Vodafone - begrijp net van Anja dat ze weer de app kan gebruiken. Misschien was er iets mis gegaan en kunnen de andere gebruikers het ook weer proberen? 

ItsMeSofie

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Inderdaad, bij mij doet het nu ook. Bedankt allemaal!

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 37Posts
  • 9Oplossingen
  • 12Likes

Goed om te horen dat MyVodafone bij jullie weer werkt op de iPhone!

 

Bij jullie ook @Frits73, @Daanb4 en @Pascal0312?

Pascal0312

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja @Mark Vodafone , de app lijkt weer goed te werken. Bedankt voor de follow-up!

Daphne tetro

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De app werkt niet bij mij en ik heb een redtogther sinds kort en ik moet mijn zus daar aan toevoegen maar dat kan nu niet omdat ik geen account kan maken er staat steeds probeer opnieuw enzo

 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Daphne tetro . Welkom hier!

Ik help je graag verder. Wat moet er precies gebeuren, wat doe je en wat zie je staan? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic