Annne

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

App en site geven niet het goede tegoed aan

Ik heb eergisteren de 15€ bundel geactiveerd waarbij ik 2,5gb data heb gekregen. Ik had nog iets meer dan 200mb van mijn oude bundel. Gisteren heb ik mijn internet af en toe aan gehad in het buitenland om een whatsappje te versturen. Toen ik thuis op de app en site keek stond dat beide bundels op zijn. Als ik 1200 bel zegt ie dat ik nog 2546mb heb (wat mij logischer lijkt). Maar op de app en site blijft hij 0mb aangeven bij beide bundels. Hebben meer mensen hier last van (gehad?) en waar moet ik vanuit gaan. Ik zit niet op torenhoge rekeningen te wachten.
6 Reacties 6
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Annne,

Dat is gek! Ik denk dat je uit kunt gaan van de 2546MB, maar om het zeker te weten kun je even contact opnemen met de klantenservice via Facebook op Twitter. Mijn collega's kunnen het dan voor je nakijken en gelijk bekijken hoe het kan dat je je tegoed niet kunt inzien.
NoBo04

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sietske schreef:
Hi @Annne,

Dat is gek! Ik denk dat je uit kunt gaan van de 2546MB, maar om het zeker te weten kun je even contact opnemen met de klantenservice via Facebook op Twitter. Mijn collega's kunnen het dan voor je nakijken en gelijk bekijken hoe het kan dat je je tegoed niet kunt inzien.

Hallo,

Ik heb vandaag precies hetzelfde. Bundel aangezet maar 0 data in Vodafone app en als ik 1200 bel heb ik nog 2547mb tegoed. Wat is er aan de hand??
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi NoBo04,

Er is inderdaad een issue met de weergave van het tegoed. Onze excuses voor het ongemak. Het is bekend en we zijn hard aan het werk om dit op te lossen. Zodra het opgelost is, of we meer informatie hebben, zullen we dit communiceren in dit topic.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
NoBo04 en Annne, het technisch probleem zou inmiddels opgelost moeten zijn. Werkt het alsnog niet? Dan zal het onderzocht moeten worden via onze klantenservice. Bel hiervoor met 1201.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic