VanSchreven

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

App My Vodafone - Tegoed raadplegen - Tegoed opties - geeft foutmelding - probeer later....

Goedemiddag,

Eergister telefonisch contact gehad met de helpdesk en eerst het advies gekregen de app opnieuw te installeren.
Dit uitgevoerd, maar onderstaand probleem blijft bestaan.

Gister contact gehad met de Helpdesk. Medewerker heeft situatie nagebootst en krijgt dezelfde foutmelding.
Na 17 minuten aan de telefoon te hebben gehangen, kon hij de situatie bevestigen.
Namelijk na het inloggen op de App en kies dan voor "Tegoed" - Kies dan voor "Tegoed opties" of voor "Direct opwaarderen". dan krijg je de melding met een rood kader: "Het is niet gelukt om verbinding te maken. Probeer het later nog eens.
Ik zou een sms krijgen met een incidentcode. Tot op heden niet ontvangen.
Kan ook bij het raadplegen hierover niets vinden op het Forum.
Graag zorgen dat het weer lukt om via de My Vodafone App weer te kunnen opwaarderen.

Met vriendelijke groet,

Leo
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.Ik sluit hierbij dit topic.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic