mketelaa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Android 4.0

Beste klantenservice,
 
Aangezien in de meeste landen en voor de unbranded toestellen de update naar android 4.0 is begonnen vroeg ik mij af hoelang het nog duurt voordat de Vodafone gebranded HTC Sensation's de update zullen ontvangen.
 
Met vriendelijke groeten,
 
mketelaa
7 Reacties 7
sscchegget

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dit vraag ik me ook af?
artdad

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik ben benieuwd wanneer mijn HTC Senstation wordt geupgrade naar ics. Of wordt het tijd om een andere ROM erop te zetten?
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Wij kunnen geen uitsluiting geven over updates van Branded toestellen, hierover ontvangen wij geen informatie. Dit proberen wij natuurlijk te verbeteren, echter duurt dit langer dan wij gehoopt hadden.
artdad

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Das toch geen antwoord. Dit is net zoiets als in een winkel te horen krijgen: "Als het er niet ligt hebben we het niet".
 
Vodafone is nu natuurlijk bezig om ics te decoreren met overbodige apps en doet dat met een team van techneuten. Dat team heeft een deadline en een leverdatum. Natuurlijk wil vodafone haar vingers niet branden aan het noemen van een exacte datum, maar een week of maand indicatie zou hier wel gepast zijn.
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Artdad,

Sja, wat Patrick doorgeeft klopt echt. Wij als moderators krijgen geen informatie hierover.

Dat Vodafone een ICS rom aan het maken is hoeft ook (nog) niet te kloppen.
De kans is echter wel degelijk aanwezig, maar geloof ons op ons woord als we zeggen hier geen info over te krijgen.

Onder ons gezegd en gezwegen, ik heb die hele branding nooit begrepen.
Wat is de meerwaarde om er software in te gaan zetten die klanten nooit gaan gebruiken? Bied dan de mogelijkheid deze de deinstalleren bijvoorbeeld.
mketelaa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vindt deze branding echt onzin aangezien de apps totaal nutteloos zijn en als je ze wil verwijderen moet je je telefoon rooten en raak je vervolgens je garantie kwijt. Ik gebruik nu Go Launcher EX puur om het feit dat ik zo de apps kan verbergen zodat ik ze niet zie in mijn app-lijst.
 
Ook vind ik het belachelijk dat er nergens ook maar enkele informatie is te vinden over enige tijdsindicatie omtrent de update. Zeker omdat deze al ruim twee weken officieel verkrijgbaar is. Is er ergens de mogelijkheid om een antwoord te krijgen dat wel een beetje helpt, zoals het duurt lang omdat we jullie klanten niet belangerijk vinden, dus wacht maar een maand. Zelfs dat is al beter dan te horen dat jullie als moderators, ik verwijt jullie niks, hier geen informatie over krijgen. Dat is toch belachelijk? Zelfs werknemers die ook technische vragen moeten beantwoorden krijgen hier geen informatie over.
markmol

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het zou inderdaad heel fijn zijn als er iets geroepen kan worden over de ICS update (voor de Galaxy S2 wordt dit wel gedaan!), al is het maar dat er kan worden gezegd dat er veracht wordt dit in het komende kwartaal of komende half jaar. De beste communicatie is een open communicatie. Niet communiceren is dodelijk. 
 
 
 
Daarnaast: Vodafone zou de eigen apps beschikbaar kunnen stellen via de Google Play ipv ze op de telefoon in te bakken. Dat ze niet te verwijderen zijn is erg storend. Als ik een pc koop waar software standaard op staat kan ik deze ook altijd verwijderen. Waarom beperk je de gebruiker in het genot van zijn toestel?
 
Trouwens het vervallen van garantie wanneer je je telefoon "root" is ook iets waar ik mijn hoofd niet omheen krijg. De nieuwe software zou mogelijk schade aan de hardware kunnen aanbrengen wordt dan vaak gesteld. Maar... als hardware goed is gemaakt dan zou het gewoonweg niet met software om zeep kunnen worden gebracht, toch? Beperken pc makers hun garantievoorwaarden ook ten aanzien van de besturingssoftware?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic