Designburo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alterntief voor Wallet

Alterntief = Alternatief.. grrrr kan ik helaas niet meer wijzigen 🙂
Ben pas vandaag achter het bestaan van Wallet gekomen. Het was precies wat ik zocht. Zeker ook omdat PayPal werd ondersteund.. Erg jammer dat ik niet eens van het bestaan wist 😞
Maar.. wat is dan het alternatief als je PayPal wilt kunnen koppelen ?
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes
Hoi Designburo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dan heb je het in ieder geval niet gemist en dat je het nu graag wenst te gaan gebruiken is natuurlijk wel jammer want deze dienst is er niet meer. Wanneer er een alternatief komt, dat weet Vodafone nog niet. PayPal zegt zelf iets te hebben met mobiel betalen. Weet niet wat het is maar je zou er eens op kunnen kijken en anders even google naar een alternatief. Voorlopig is deze er niet meer via Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Er zijn verschillende banken die een soort gelijke app hebben (Rabobank, ABN AMRO)
PayPal is voor Online te betalen. Hier koppel je bankrekening aan vast en daardoor wordt het twee dagen later afgeschreven van je bankrekeningnummer.

Ikzelf maakte gebruik van de Wallet van Vodafone maar omdat het gestopt is ben ik overgestapt naar de Wallet van ABN AMRO.
Ik raad je dan ook aan om te informeren bij je bank of er zoe een optie is. Ik kan zelf niet meer zonder omdat het erg makkelijk te gebruiken is.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes
Ik zou het ook wel willen gebruiken maar er is nog niets voor iPhones 😞
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ja dat klopt omdat Apple bezig is met zijn eigen betaalsysteem Energieboy
Vandaar dat de Wallet alleen voor Android is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic