Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik heb vandaag een backup gemaakt omdat na de update mijn tel raar deed. Netjes gedaan, gereset, en nu wil ik mn privé i houd bekijken.. weg... hoe kan dit? Ik maak toch express een backup......
Oei, de privé stand is een beveiligde omgeving. Heb je tijdens het maken van de back up wel de privé stand ge-unlockt? Als deze nog op lock stond zullen er inderdaad helaas geen back up hiervan worden gemaakt, dit ter bescherming van je bestanden die hierin opgeslagen waren (mochten kwaadwillende je telefoon in bezit hebben).
Kan het helemaal voelen en begrijpen als je bestanden weg zijn 😞Lmg88. Stonden de bestanden niet toevallig op een SD kaartje? Heb je de bestanden voor het updaten al eens een keer opgeslagen op een andere locatie?
Leren zal nog altijd voorbij komen met de technologie die voorbij komt straks Lmg88 ;). Neem het morgen even door, geef een seintje mocht je speurtocht tot iets hebben geleid of... totaal niets :S.