Apple6

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles-in-1 reis dagbundel uit, maar wel kosten in rekening gebracht

Beste Vodafone,

Ik verblijf al een tijdje in België. Laatst bekeek in mijn rekening, en zag dat er voor april een x bedrag bijstond aan 'verbruikskosten'. In de specificaties bleek dat dit bedrag bij de alles-in-1 op reis dagbundel hoort.

De alles-in-1 op reis dagbundel staat echter helemaal niet aan in mijn overzicht: in mijn abonnementoverzicht staat namelijk dat er geen bloX zijn aangesloten, en dat wil ik graag zo houden. Ik wil géén alles-in-1 reis dagbundel.

Graag zou ik dan ook willen weten waarom dit bedrag wél van mijn rekening afgeschreven zal worden, terwijl die functie (in ieder geval in het overzicht dat ik in my vodafone krijg) uitstaat!

mvg
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken. Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Kijk maar eens in onze regels. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen. Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic