ivette99

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles in 1 op reis

Hallo, ik heb vandaag Vodafone alles in 1 op reis geactiveerd maar het internet deed het niet. Nu heb ik gebeld met 1200 en de eerste keer werd gezegd dat het datalimiet op 0 euro stond en dat dat de reden was. Dit is veranderd maar ik kon nog niet internetten. Toen heb ik nog een keer gebeld en werd gezegd dat 4g op het netwerk dat ik gebruikte niet beschikbaar was. Dit heb ik met hulp van de telefoniste veranderd. Vervolgens zei ze als het nog niet goed was ik terug moest bellen. Het internet deed het nog steeds niet, maar toen ik 1200 belde zeiden ze dat ik te vaak had gebeld. Ik heb dus betaald voor internet dat ik niet kan gebruiken.
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is raar dat ze dat antwoord gaven
Mijn excuses hiervoor. Dit is namelijk niet de bedoeling.
Let daarbij op dat mobiele data aan moet staan en natuurlijk data roaming. De knop EU internet moet uit staan en bij gesprekken op 4g. Bij mobiele data netwerk kun je de apn invoeren: Is het een zakelijk account/nummer probeer dan eens de office.vodafone.nl ipv de live.vodafone.com. Gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone.

U kunt ook handmatig een ander netwerk selecteren via instellingen en dan aanbieders.

Tevens kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk, of er een blokkade opstaat etc. Tevens kunnen zij ook een onderzoek plaatsen.

Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
ivette99 is het nog gelukt om het internet te gebruiken met behulp van de tips van Steven- ?
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je nog een update voor ons ?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic