Frederiek82

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Al 4 dagen niet bereikbaar in Utrecht. WAT IS HET PROBLEEM?

Ben al 4 dagen niet bereikbaar voor inkomende gesprekken, kan wel bellen. Er werd het weekend aan het netwerk gewerkt of er zou een storing zijn. Heb alle varianten al gehoord. Heb alle tips & tricks geprobeerd. HELP
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes
Er zijn inderdaad wat problemen geweest met een zendmast op deze locatie. Dit is inmiddels opgelost. Gesprekken op 3G komen weer binnen.

Bekijk in context

8 Reacties 8
jeroende_vries

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor mij precies hetzelfde, op het Hollands Nieuwe netwerk.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hebben jullie eens in het werkzaamheden of storingen board gekeken? Als er storingen of werkzaamheden gaande zijn dan vermelden we dit namelijk ook op het forum.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Vodafone is in het centrum bij de Vredenburg een mast aan het "verbeteren" en blijkbaar is het normaal dat er dan 4 dagen lang geen fatsoenlijk 3G is en een overvol E midden in het centrum. Goeie timing zo tijdens het WK ook!

Als het goed is is het wel heel snel weer normaal trouwens, maar ik vind het ook erg lang duren allemaal.
Agnes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan nog steeds niet gebeld worden. Hoe is het met jullie?

EdStra

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het probleem (ook al twee weken, dus ook vanaf 13 juni) in postcode 3521 DJ . Volgens moderator Per zijn er geen andere meldingen en is het systeem 'up and running' . Niet dus !! ; zie mijn bijdrage van 26 juni.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Op Twitter ook meldingen over 3521.
Miclan90

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan ook niet gebeld worden, 3523. Dit is al meer dan een week aan de gang. Verzoek aan Vodafone om dit snel te onderzoeken, herstellen en een reactie te geven
Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes
Er zijn inderdaad wat problemen geweest met een zendmast op deze locatie. Dit is inmiddels opgelost. Gesprekken op 3G komen weer binnen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic