Xperia_P

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Al 3 weken problemen met 3G....

Hoi,
 
Een aantal weken geleden merkte ik dat ik geen enkel bereik meer had en dat mijn batterij megasnel (na 3 uur) leeg was. Na contact met de klantenservice bleek het een samsung en sony probleem te zijn wat iets met cell-broadcasting te maken had.
De oplossing die ik aangeboden kreeg: toestel op GSM-only zetten (2G dus.)
 
Ik kan weer bellen en heb overal bereik, ook is mijn batterij weer normaal.
maar je raad het al.... 2G.... ongelofelijk traag of geen enkel internet buiten WiFi om.
 
Ik betaal iedere maand netjes een (dure!) factuur voor gebruik van 3G. maar dat kan ik nu niet gebruiken.
Gisteren probeerde ik mijn toestel op 3G te zetten, probleem is er nog steeds, meteen valt bereik weg en gaat batterij meteen met 30% achteruit.
 
graag wil ik hier meer info over, ik gebruik mijn toestel zakelijk, en heb al een aantal misterverstanden met klanten gehad hierdoor...
 
(toestel: Sony Xperia P)
 
1 Reactie 1
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hey Xperia_P, welkom op het Vodafone forum! Als het goed is heb je op je toestel de optie om Cell Broadcasting uit te schakelen. Ga eens naar de bericht-instellingen in je toestel, onderaan het menu zou een optie moeten staan waarmee je Cell Broadcasting kunt uitschakelen. Vervolgens kun je je toestel weer terugzetten op 3G. Laat ons even weten of dit gelukt is!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic